مایکروسافت تخفیف ۴۰ دلاری تاچ کاورها را از ۳۰ آگوست اجرا می کند

ممتازنیوز:

مایکروسافت تخفیف 40 دلاری تاچ کاورها را از 30 آگوست اجرا می کند

مایکروسافت پس از اینکه قیمت دو تبلت سرفیس پرو و سرفیس RT خود راکاهش داد، به فکر این افتاده تا در آستانه بازگشایی مدارس در نقاط مختلف جهان، همزمان رضایت مشتریان را جلب کرده و قیمت‌ها را کاهش دهد. مایکروسافت قصد دارد با این کار دانشجویانی که آیپد دارند را مشتاق کند که از سرفیس استفاده کنند و از آیپد به عنوان وسیله دوم برای یاداشت برداری استفاده کنند.

براساس گزارشات جدیدی که منتشر شده مایکروسافت قصد دارد قیمت کاور سرفیس را از ۱۱۹ دلار به ۷۹ دلار کاهش دهد که قیمت معقول‌تری به نظر می‌رسد. بنابر اطلاعات لو رفته این کاهش قیمت از ۳۰ آگوست به اجرا در می‌آید. هم چنین به نظر می‌رسد که این کاهش قیمت دائمی باشد و فقط یک حراج موقتی نباشد.

با کاهش قیمت سرفیس RT به ۳۴۹ دلار و سرفیس پرو به ۷۹۹ دلار، چشم انداز جذاب‌تری از قیمت محصولات عرضه شده توسط مایکروسافت مشاهده می شود. البته ویندوز RT آن چنان که باید جذاب نیست و نتوانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. مایکروسافت شاید امیدوار به عرضه محصولات جدید باشد وبه قول معروف دل مشتریانش را به دست بیاورد که انتظار می‌رود قبل از پایان سال جاری میلادی این توقعات مشتریان را برآورده کند.

حسین سلطانلو

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.