مایکروسافت نوکیا را نمی‌خرد

۰۱ تیرماه ۱۳،

شرکت مایکروسافت پیشنهاد خرید نوکیا را چندی پیش به صورت رسمی مطرح کرد، اما پس از بروز نگرانی‌های در مورد ارزش سهام نوکیا در تالارهای بورس از این تصمیم پا پس کشید.
اگرچه این خبر بارها تکذیب شده است، اما این طور به نظر می‌رسد که مایکروسافت ماه قبل مذاکرات خود برای خرید شرکت نوکیا را با این شرکت فنلاندی دنبال کرده و صحبت‌ها تا جایی ادامه پیدا کرده است که دو شرکت یاد شده بر سر قیمت نهایی با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند.
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت نوکیا هم برای ورود به این مذاکرات موافق بوده و ترجیح می‌داده است تا از این طریق بتواند سببات توسعه گسترده در فعالیت‌های خود را سبب شود.
شرکت مایکروسافت پیشنهاد خرید نوکیا را چندی پیش به صورت رسمی مطرح کرد، اما پس از بروز نگرانی‌های در مورد ارزش سهام نوکیا در تالارهای بورس از این تصمیم پا پس کشید و در نهایت به دنبال اعلام قیمت پیشنهادی از جانب نوکیا، توافقی بین آن‌ها صورت نگرفت.
این طور که چندین منبع آگاه به روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داده‌اند، مذاکرات بین دو شرکت نوکیا و مایکروسافت حتی تا ماه قبل هم ادامه داشته است و البته امیدی برای توافق در این زمینه وجود ندارد.
شرکت نوکیا هم‌اکنون ۸۰ درصد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت در بازار جهانی را تولید می‌کند و طبق شایعات انتشار یافته، “استیفن ایلاپ”(Stephen Elop) مدیرعامل نوکیا و از کارمندان اسبق مایکروسافت موافق فروش نوکیا به شرکت مایکروسافت است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.