مبارزه با گرانفروشی در دستور کار دولت و مجلس قرار می‌گیرد

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مبارزه با گرانفروشی که فراتر از گرانی است از تصمیمات مهم جلسه تیم اقتصادی دولت با نمایندگان بود.

ایرج ندیمی نماینده لاهیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با مثبت ارزیابی‌کردن جلسه تیم اقتصادی دولت با مجلس که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، گفت: در جلسه تیم اقتصادی دولت با نمایندگان بحث های مهم و راهبردی‌ای اتخاذ شد که اجرای آن در بعد وضعیت اقتصادی کشور موثر واقع خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مقابله با گران فروشی که یک مرتبه فراتر از گران فروشی است یکی از محورهای مهم این جلسه بود که اعمال این موضوع می تواند به عدم افزایش گرانی های بی رویه کمک کند.

عضو کمیسیون اقتصادی همچنین تصریح کرد: البته از آنجایی که صحن به صورت غیر علنی برگزار شد همه مطالب قابل رسانه ای شدن نیست ولی مطمئن باشید بحث های خوبی در این زمینه صورت گرفت که امیدواریم به محض اجرا شاهد بهبود وضعیت حوزه اقتصادی کشور باشیم.

گفتنی است تیم اقتصادی دولت متشکل از وزرای صنعت، معدن تجارت اقتصاد و امور دارایی، جهاد کشاورزی، نفت، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس اتاق بازرگانی روز گذشته با حضور در صحن مجلس جلسه ای غیر علنی با نمایندگان جهت بهبود وضعیت اقتصادی برگزار کردند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.