مبحث پایداری، تنها به جشنواره معطوف شده است

گفتگوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران با محمد گلریز بخش پایانی؛

متاسفانه در حال حاضر تلاش ما در رابطه با مبحث پایداری و مقاومت به جشنواره های مقاومت و موسیقی فجر معطوف شده است.

محمد گلریز خواننده موسیقی اصیل کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: پایداری و مقاومت اسلامی همچنان ادامه دارد اما متاسفانه تلاش ما در رابطه با موسیقی و در این زمینه کم شده و تنها، به جشنواره موسیقی مقاومت و جشنواره موسیقی فجر معطوف شده است.
گلریز ادامه داد: در جشنواره موسیقی فجر کمتر می بینیم که یاد و خاطره فداکاری های شهدای ما در این عرصه، در این جشنواره ظهور پیدا کند و راهکار اصلی برای رفع این موضوع سرمایه گذاری و حمایت از آثار تولید شده در این مسیر است.
وی اظهار داشت: ویژگی اصلی آثار تولید شده در زمینه دفاع مقدس به بحث جذابیت شعرهای مورد استفاده و همچنین ساخت ملودی تاثیرگذار مربوط می شود.
گلریز تصریح کرد: ساخت ملودی در مسیر دفاع مقدس باید به نحوی باشد که آهنگ ساخته شده، تلفیقی از موسیقی پاپ و ایرانی باشد زیرا چنین امری موجب جذب هر چه بیشتر جوان ها به این عرصه می شود.
این خواننده موسیقی اصیل کشورمان خاطرنشان کرد: حمایت های مالی و معنوی و حتی تبلیغاتی از جمله مواردی است که موجب جذب هر چه بیشتر مخاطبان به این عرصه خواهد شد که از جمله چنین حمایت هایی می توان به برگزاری جشنواره ها و کنسرت های متعدد در راستای معرفی هر چه بهتر و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موسیقی دفاع مقدس کشورمان اشاره کرد.
گفتنی است، محمد گلریز، سمت دبیری سومین و چهارمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت را نیز عهده دار بوده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.