مبعلی از استقلال جداشد ولی به نفع ما شد

کاپیتان پیکان گفت: دقیقا نمی دانم مبعلی به خاطر تمدید قرارداد جباری از استقلال جدا شد یا نه ولی هرچه که بود به نفع ما رقم خورد.

محمدرضا طهماسبی در گفت و گو با پانا در خصوص وضعیت پیکان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات بدنسازی طوری بوده که تازه سبک شده و روی کارهای تاکتیکی و کار با توپ تمرکز کردیم. فکر می کنم رفته رفته تا بازی با صبا بدنها تقریبا به حالت معمول برگردد.

وی در خصوص حضور مبعلی در پیکان افزود: حضور مبعلی در پیکان به نفع ما است چون هم از لحاظ فنی و هم تجربه بازیکن خیلی خوبی است و مطمئن باشید کمک زیادی به تیم می کند. دقیقا نمی دانم ایمان به خاطر تمدید قرارداد جباری از استقلال جدا شد یا نه ولی هرچه بود به نفع ما رقم خورد. شاید هم جو صمیمی پیکان باعث شد نظرش عوض شود چون آنها یک دیدار دوستانه با ما در ترکیه انجام دادند.

کاپیتان پیکان تصریح کرد: تیم ما واقعا همدل و صمیمی هست. کادر فنی خیلی خوبی هم داریم که با بازیکنان رابطه ای دوستانه دارند. فکر می کنم بتوانیم فصل خیلی خوبی در کنار هم رقم بزنیم چون واقعا وقتی تیمی یکدل باشد می تواند به هر توفیقی که می خواهد، برسد. در فوتبال صمیمیت هم فکر می کنم به اندازه بقیه مسائل مهم است.

طهماسبی با اشاره به بازی با صبای قم گفت: بازی های اول معمولا برای همه تیم ها دشوار است. اولا بدن بازیکنان هنوز در شرایط معمول قرار ندارد چون تیم ها از شرایط بدنسازی بیرون نیامدند. دوما این که شناخت آنچنانی روی حریفان نیست و دقیقا تیم ها مثل هندوانه سربسته هستند با این حال شاید بازی ما با صبا از این لحاظ خوب باشد که ویسی نسبت به تیم سابقش شناخت دارد.

وی تاکید کرد: لیگ امسال خیلی سنگین تر از سالهای قبل است چون ۴ و نیم تیم می افتند. البته تیم ما برای نیافتادن نمی جنگد چون هدف ما با تیم خوبی که داریم گرفتن سهمیه آسیا است. با تمریناتی که ویسی انجام می دهد یقین بدانید او مربی کاربلدی است. من از قبل طرز تفکر، حرف زدن و منش او را دوست داشتم و الان هم که سرمربی ما شده، خیلی به او نزدیکیم. خیلی ها می خواهند کار بزرگ سال قبلش با صبا را که سهمیه گرفت، به شانس ربط دهند و زیر سوال ببرند ولی ما بازیکنان و خود ویسی انگیزه داریم تا ثابت کنیم کارش شانسی نبوده است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۹ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, دلیل جدایی مبعلی از استقلال, مبعلی, کاپیتان پیکان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.