مبعلی: رفتن از استقلال تصمیم خودم بود

ایمان مبعلی گفت که جدا شدنش از استقلال و پیوستن به پیکان به خواسته خودش صورت گرفته است.

ایمان مبعلی که قراردادش را با استقلال فسخ و با عقد قرارداد یک ساله به پیکان پیوست پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال گفت: کسی مرا مجبور به این کار نکرد. من بازیکن آزاد بودم و سهمیه محسوب نمی‌شدم. خودم خواستم از استقلال جدا شوم و از مسئولان این باشگاه که با درخواستم موافقت کردند تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر ناراحت می‌رسد تصریح کرد: اینگونه نیست و اتفاقا یکی از خوشحال‌ترین شب‌هایم را پشت سر گذاشتم. تجربه حضور در ساعات پایانی در هیئت فوتبال را نداشتم که آن را به دست آوردم.

مبعلی در پاسخ به این سؤال که جدایی‌اش از استقلال غیر طبیعی به نظر می‌رسد گفت: شما می‌توانید از مسئولان استقلال نیز در این باره سؤال کنید. دوست داشتم به پیکان بیایم و با میل خودم این اتفاق رخ داد. جدایی من از استقلال ارتباطی به حضور جباری نداشت و به درخواست خودم صورت گرفت.

بازیکن جدید پیکان در این باره که آیا واقعیت را می‌گوید اظهار داشت: روزی که ایمان مبعلی دروغ بگوید باید از این فوتبال برود. آن زمان که استقلال مرا می‌خواست پیکان نیز دنبالم بود که من به استقلال رفتم اما اکنون تصمیم گرفتم برای پیکان بازی کنم.

مبعلی در پاسخ به این پرسش که آیا این تصمیم ارتباطی به اردوی ترکیه و بازی دوستانه استقلال و پیکان داشت خاطرنشان کرد: من از عبدالله ویسی شناخت کاملی داشتم. پیکان تیم خوبی است و از بازیکن جوان، مستعد و با انگیزه‌ای سود می‌برد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۹ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , , ,


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.