مبین نت از توسعه‌ی گسترده در شبکه‌ی خود خبر داد

۰۵ تیرماه ۱۳،

روابط عمومی مبین نت اعلام کرد: شبکه‌ی سراسری وایمکس مبین‌نت در یک ماه قبل شاهد تغییر و تحولات گسترده‌ای بوده است و با توجه به افزایش چشم‌گیر تعداد پایگاه اینترنتی‌های وایمکس در چندین شهر کشور، کیفیت دسترسی مشترکین وایمکس مبین‌نت در این شهرها افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.
 
مبین نت در اطلاعیه خود آورده است: شهر شیراز با افزایش ۳۵۰ درصدی تعداد پایگاه اینترنتی‌ها، در صدر فهرست توسعه‌ی شبکه‌ی مبین‌نت قرار دارد. پس از شیراز، شهر اهواز با افزایش ۲۵۰ درصدی در رده‌ی بعدی است و پایگاه اینترنتی‌های تازه این شهر در تاریخ‌ ششم و سیزدهم تیرماه امسال آماده‌ی استفاده خواهند بود. چندین پایگاه اینترنتی تازه نیز در خرم‌آباد، بیرجند و قشم به بهره‌برداری رسیده است تا شمار پایگاه اینترنتی‌های این شهرها به ترتیب افزایش ۱۰۰، ۷۰ و ۵۰ درصدی داشته باشند.
 
در این اطلاعیه آمده است: اما در تهران نیز تعداد بسیاری پایگاه اینترنتی تازه آماده‌ی نصب و راه‌اندازی می باشند که پس از دریافت مجوزهای لازم بی‌درنگ به بهره‌برداری خواهند رسید. پیش‌بینی می‌شود با اضافه شدن این پایگاه اینترنتی‌های تازه به شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در تهران، قبل از تحت پوشش قرار گرفتن مناطقی تازه، کیفیت دسترسی مشترکین تهرانی به اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت افزایش چشم‌گیری پیدا کند.

براساس این اطلاعیه چندین شهر دیگر کشور نیز در صف توسعه‌ی شبکه قرار دارند که این کار به مرور انجام خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

 
مبین نت در اطلاعیه خود تصریح کرده: اما قبل‌ از توسعه‌ی شبکه در شهرهای فوق، سه شهر و منطقه‌ی تازه نیز در ماه قبل به شبکه‌ی سراسری وایمکس مبین‌نت اضافه شده‌اند. شهرهای برازجان، مس سرچشمه و منطقه‌ی بیدخون عسلویه اکنون تحت پوشش شبکه‌ی سراسری وایمکس مبین‌نت قرار دارند و هم‌وطنان‌مان در این شهرها می‌توانند مشترک خدمات مبین‌نت شوند تا از اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس مبین‌نت بهره ببرند.
 
در پایان این اطلاعیه آمده: در حال حاضر شرکت ارتباطات مبین‌نت تنها اپراتور سراسری وایمکس در کشور است و مشترکین آن می‌توانند با استفاده از مودم خود، در تمام شهرهای تحت پوشش مبین‌نت از اشتراک اینترنت پرسرعت بی‌سیم خود استفاده کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.