مترجم خجالتی هافبک پرسپولیس

۲۰ آبان ،

مدیر برنامه‌های آپیا گفت: دنبال بازار گرمی برای آپیا نیستم اما بعضی خبرها را خجالت می‌کشم که برای او ترجمه کنم.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ مدیر برنامه‌های ایرانی آپیا در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره آخرین شرایط مذاکره پرسپولیسی‌ها با این بازیکن گفت: هر فردی که می‌گوید آپیا مریض است می‌تواند به تمرینات بیاید و کیفیت این بازیکن را از نزدیک ببیند.

به نظرم نگرانی در خصوص قرارداد آپیا با پرسپولیس وجود دارد، متاسفانه بعضی دوستان منافع‌شان به خطر افتاده و حرف‌هایی بسیار عجیبی درباره این بازیکن می‌زنند اما وقتی آپیا از من درباره رسانه‌ها می‌پرسد خجالت می‌کشم بعضی از موضوعات را برایش ترجمه کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس این موضوع را پیگیری کنند، چون برای آمدن این بازیکن زحمات بسیاری کشیده‌اند. امروز وقتی که از آپیا پرسیدم در کل چرا به ایران آمدی و در فوتبال امارات قرارداد نبستی؟، گفت: من هنوز فوتبالم همه نشده، می‌خواهم در جایی باشم که هواداران بسیار باشند و این برای من یک برگ برنده است. آپیا در این زمینه به من اعلام کرده که دوست ندارد در فوتبالی بازی کند که میانگین هوادار آن ۲۰ نفر باشد و این شرایط در فوتبال امارات وجود دارد.

آپیا در این زمینه به من گفت: طبق بررسی‌هایی که داشتم میانگین حضور هواداران در بازی‌های پرسپولیس و بسیار دیگر از بازی‌ها به ۵۰ هزار نفر رسیده، این برای من بسیار خوب است و به همین سبب می خواهم فوتبالم را در کشوری که مردمش عاشق این رشته ورزشی می باشند ادامه بدهم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.