متسو در آستانه عقد قرارداد با باشگاه تونسی

در حالی که باشگاه پرسپولیس این روزها سخت به دنبال انتخاب سرمربی جدید خود است و به گفته رویانیان، برونو متسو نیز در میان گزینه‌های نهایی هدایت این تیم قرار دارد،‌ این مربی فرانسوی پیشنهادی جدی از قهرمان سابق لیگ تونس دارد.

متسو که در آخرین تجربه مربیگری‌اش در الغرافه قطر ناکام بود و از سمت خود برکنار شد، از باشگاه تونسی “کلاب آفریکین” پیشنهادی جدی دریافت کرده است.

پایگاه خبری پرس آفریک در گزارشی با اشاره به این موضوع نوشته است، باشگاه کلاب آفریکین تونس سعی دارد به روزهای پرافتخار خود درلیگ این کشور بازگردد و در این راه قصد دارد از وجود برونو متسو استفاده کند که در سال ۲۰۰۲ توانست تیم ملی سنگال را تا یک چهارم نهایی جام جهانی پیش ببرد.

این گزارش در ادامه آورده است، مذاکرات باشگاه تونسی با متسو همچنان ادامه دارد و احتمال دارد که طی روزهای آینده دو طرف برای همکاری در فصل جدید به توافق برسند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی که روز گذشته از کالدرون آرژانتینی به عنوان گزینه نخست این باشگاه یاد کرده بود امروز(جمعه) متسو را شانس اول نشستن روی نیمکت تیمش دانست. این در حالی است که چند روز پیش متسو اعلام کرده بود در این شرایط زمانی نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را در دست گیرد و برای آماده‌سازی تیم تا آغاز فصل جدید به زمان بیشتری احتیاج دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.