متفاوت ترین استفاده های فلفل قرمز

۳۰ آبان ،

 متفاوت ترین استفاده های فلفل قرمز

یکی از مفیدترین سبزیجاتی که در طبیعت وجود دارد فلفل قرمز است که البته بسیاری از آن به خاطر تند بودنش دوری می کنند اما باید بدانید که این ماده در موارد بسیاری استفاده می گردد.

فلفل قرمز یکی از پرخاصیت ترین سبزیجاتی است که می توان از آن استفاده کرد. این سبزی البته به خاطر طعم بسیار تندی که دارد بسیار مورد پسند قرار نمی گیرد و بسیاری از آن دوری می کنند. غیر از غذا و خوراکی استفاده های دیگری نیز از این سبزی دهان سوز می گردد.

رفع سوهاضمه

یکی از استفاده های متفاوتی که می توان از فلفل کرد استفاده از آن در جهت رفع سوهاضمه است. با خوردن مقدار کمی فلفل قرمز طبیعی جریان خون شما به نوعی می گردد که به سمت محل گرفتگی حرکت کرده و آن محل را پاکسازی می کنند.

کاهش وزن

یکی از متفاوت ترین استفاده های فلفل قرمز در لاغری است که البته این روزها طرفداران بسیار بسیاری دارد. بسیار از اشخاصی که قصد دارند تا لاغر شوند از قرص های فلفل استفاده می کنند تا سوخت و ساز بدنشان به اندازه بسیاری بالا رفته و همچنین این سبب می گردد تا میزان کاهش وزن در شما افزایش پیدا کند.

اسپری های فلفل

یکی از استفاده های دیگری که از فلفل می گردد ساخت اسپری های فلفل برای پلیس ها است. این اسپری ها سبب می گردد تا سوزش هایی در صورت و همچنین چشمان احساس شود و این خود سببی خواهد شد برای اینکه شورش کننده ها و یا دزدان توانایی انجام کاری را نداشته باشند.

حشره کشی

از آنجایی که فلفل می تواند سوزش هایی را در بعضی از حس های بدن ایجاد کند می تواند برای کشدن حشرات نیز بسیار مناسب باشد. در قبل با توجه به شواهدی که یافت شده است بسیاری از مردم از فلفل برای دفع کردن حشرات استفاده می کرده اند. البته فلفل ها تنها حشرات دور می کنند اما گاهی اوقات آن ها را از بین هم می برند.

گرم کردن بدن

یکی از متفاوت ترین راه های استفاده از فلفل برای گرم کردن موضعی بدن است. بسیاری می باشند که در فصل های سرما فلفل قرمز با به صورت پودر در می آورند و آن را داخل کفش و یا دستکش هایشان می ریزند. این فلفل ها سبب میشود تا گرمای خاصی به بدن آن ها برسد.

منبع:مشرق

ممتازنیوز – خواص خوراکیها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.