مثل کارت پستال: هشت تصویر از محصول شگفت‌انگیز سال/این یک پیش درآمد برای “جادوگر شهر زمرد” است/در “کافه سینما” ببینید و قصه‌اش را بخوانید

۰۲م آذر ،

پنجشنبه, ۰۲ آذر ساعت ۱۷:۰۱ اردوان شکوهی

کافه سینما- «اُز: کبیر و قدرتمند»، آخرین اثر سام ریمی، از پروژه های پر سر و صدای امسال است. فیلم پیش درآمدی است بر شاهکار کلاسیک «جادوگر شهر اُز» و جیمز فرانکو، ریچل وایز، میشله ویلیامز و میلا کونیس در آن حضور دارند. چندی پیش پوستر زیبای فیلم را در کافه سینما دیده بودید و اینک نگاه کنید به چند عکس تازه از فیلم که یو.اس.ای تودی آنها را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرده است.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است:

«از: کبیر و قدرتمند» ریشه های شخصیت دوست داشتنی «جادوگر شهر اُز» نوول معروف اِل. فرانک بائوم را بررسی می کند. اسکار دیگز (جیمز فرانکو) شعبده بازی خرده پا است که رویکردهای اخلاقی مشکوکی دارد. او سوار بر بالنی هوایی از برهوت کانزاس رهسپار سرزمین پر طراوت اُز می گردد تا به شهرت و ثروتی که انتظارش را دارد دست یابد. اسکار با سه جادوگر زن، تئودورا (میلا کونیس) ، اِوانورا (ریچل وایز) و گلیندا (میشله ویلیامز) ملاقات می کند و نمی تواند هیچکدام از آنها را قانع کند که او همان جادوگر موعودی ست که تمام شهر انتظارش را می کشند. مشکلات فراوانی شهر اُز و ساکنانش را تهدید می کند و اسکار که در ابتدا میل چندانی به درگیر کردن خود با این مسائل ندارد به تدریج وارد ماجرا می گردد. او بایستی پیش از آنکه دیر شود دریابد که چه کسی خوب است و چه کسی بد. اسکار قابلیتهای منحصر به فرد خود را نشان می دهد و در انتها هم به جادوگر کبیر و قدرتمند اُز تبدیل شده است و هم به انسانی بهتر.»

فیلم از اواسط اسفند امسال بر پرده سینماها خواهد رفت.

هشت تصویر از این پروژه پرخرج با تصاویر و دکورهای خاص‌اش را در کافه سینما ببینید:

کافه سینما

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.