مجلس دانش آموزی، مجلس صداقت است/پیگیری مصوبات مجلس دانش آموزی

آرشیو خبرآموزش و پرورش کد مطلب: ۹۸۳۸     

وزیر آموزش و پرورش:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس دانش آموزی، مجلس صداقت است و هر آنچه که نمایندگان این مجلس می گویند برای بهتر شدن نظام و کشورشان است.

سه شنبه ۱۸ مهر ساعت ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در نخستین نشست از ششمین دوره مجلس دانش آموزی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: دانش آموزان و نوآموزان در پیش دبستانی یک ویژگی هایی دارند که ای کاش این ویژگی ها که صداقت، پاکی و امانت است در همه ما وجود داشته باشد.
وی خطاب به رییس جمهور که در این نشست وجود داشت گفت: مجلس دانش آموزی، مجلس صداقت است و هر آنچه که نمایندگان این مجلس می گویند برای بهتر شدن نظام و کشورشان است.
حاجی بابایی با اشاره به نشست قبلی مجلس پنجم دانش آموزی که با حضور هیأت دولت برگزار شد خاطرنشان کرد: در اجلاس قبلی ۹ مصوبه داشتیم که یکی از آنها ایجاد دانشگاه ویژه فرهنگیان و جذب ۲۵ هزار دانشجو بود که انجام شد.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: یکی دیگر از موارد آن مصوبات، بین المللی شدن مجلس دانش آموزی است و یکی از مواردی که تا امروز پیگیری نشده طرح همیار اقتصادی بود که در صورت دستور ریاست جمهور انجام می شود.
وی همچنین با اشاره به بودجه سازمان دانش آموزی که در مصوبات سال گذشته قرار بود ۲٫۵ میلیارد تومان اضافه شود تصریح کرد: بودجه ۲٫۵ میلیاردی که قرار بود برای سازمان دانش آموزی انجام شود محقق نشد و مقداری کمک از طرف وزارت آموزش و پرورش انجام شد.
حاجی بابایی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ هزار مدرسه در کشور هوشمندسازی شده اند اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی امروز هوشمندسازی مدارس است که محور بودن کتاب و معلم به عنوان روش تدریس انجام می شود.
وزیر آموزش و پرورش همچنین به یکی دیگر از مصوبات دور پیشین مجلس دانش آموزی اشاره و گفت: یکی از مصوبات مجلس پنجم ملزم شدن وزارت ارتباطات برای اتصال ۶۰ هزار واحد آموزشی به اینترانت ملی بود که ۲۰ هزار از این تعداد محقق شده است.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.