مجمع عادی سالیانه پست بانک برگزار شد

۲۸اردیبهشت،

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه سال های ۸۹ و ۹۰ شرکت پست بانک برگزار و سود هر سهم این شرکت تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شرکت مشمول اصل چهل و چهاری و پر حاشیه پست بانک که بعد از عرضه در بورس با مشکلات متعددی همچون زیان عمده سهامداران، عدم عرضه مابقی سهم، برگزار نکردن مجمع سالانه و خارج شدن از فهرست شرکت‌های قابل واگذاری مواجه شده بود، در چند ماه اخیر و با تغییر مدیرعامل دچار تحولاتی جدی شد به طوری که این شرکت پر حاشیه امروز برای اولین بار بعد از ورود به بورس اقدام به برگزاری دو مجمع عقب مانده خود کرد.

این شرکت بورسی که بر خلاف سایر شرکت‌ها مجمع سال‌های ۸۹ و ۹۰ خود را برگزار نکرده بود، امروز دو مجمع را به صورت همزمان برگزار کرد و مواردی همچون استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۸۹ و ۹۰، تقسیم سود شرکت، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره را در دستور کار قرار داد.

به این ترتیب در مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۱۳۸۹ صورت‌های مالی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۸۹ شرکت مورد تصویب قرار گرفت، سازمان حسابرسی به‌ عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل انتخاب شد و مهم تر اینکه سود تقسیمی به ازای هر سهم مبلغ ۲۰۵ ریال مورد تصویب قرار گرفت.

در مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۹۰ نیز صورت‌های مالی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۰ شرکت تصویب و سازمان حسابرسی به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل انتخاب شد همچنین در این مجمع سود تقسیمی به ازای هر سهم مبلغ ۷۰ ریال مورد تصویب قرار گرفت.

مجامع سال‌های ۸۹ و ۹۰ این شرکت در حالی امروز برگزار شد که این شرکت باید به سرعت در خصوص افزایش سرمایه خود تصمیم‌گیری کرده و نسبت به برگزاری مجمع سال مالی ۹۱ خود تا پایان تیر ماه اقدام کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.