مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات ایران برگزار می‌شود

۲۴ام بهمن ،

دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور از برگزاری مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات ایران به طور فوق‌العاده در تهران خبر داد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز،‌ ابوالحسن میری با بیان اینکه مدتی پیش آگهی فراخوان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده خانه مطبوعات ایران در روزنامه‌ها انتشار یافته است، گفت: این مجمع ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جلسه گزارش دور اول خانه مطبوعات ارائه خواهد شد و همچنین تصویب تغییرات اساسنامه و برگزاری انتخابات دومین دوره خانه مطبوعات هیئت مدیره ایران برگزار می‌شود.

دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران ادامه داد: این مجمع با نظارت معاونت مطبوعاتی و اداره کل مطبوعات خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد برگزار می‌شود. همچنین مکاتبه با ادارات کل ارشاد استانها جهت معرفی نمایندگان خانه مطبوعات انجام شده است.

میری با بیان اینکه خانه مطبوعات یک تشکل صنفی فرهنگی مستقل است ادامه داد: خانه مطبوعات با نظارت ادارات کل ارشاد استانها فعالیت می‌کند اما آنچه دارای اهمیت است سلیقه رفتار کردن مسئولان ادارات کل ارشاد در استانها است.

به گفته وی بعضی از مسئولان ارشاد می‌خواهند مانع از ورود اشخاص ارزشی و اصولگرا که در دور قبل هم بودند شوند؛ دخالت بی‌جایی که در معرفی اشخاص توسط مسئولان ارشاد استان‌ها صورت می‌گیرد و این کار سبب شده که فضای خاصی را دنبال کنند.

دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: کسانی که حواشی در خانه مطبوعات ایجاد کرده‌اند داخل کمیته برگزاری مجمع شده‌اند که به صورت غیر قانونی مسائلی را دنبال می‌کنند که این امر شائبه‌هایی در برگزاری انتخابات ایجاد کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.