مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران این ماه در منطقه ۱۵ برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران طی مهرماه در منطقه ۱۵ شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، فرهنگ‌سرای قرآن در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه در شهر تهران و با هدف تجلیل از فعالان قرآنی شهر تهران و نیز ایجاد تشکل قرآنیان، مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران را تشکیل و ساماندهی کرده است.

بنابر این گزارش، این محافل با حضور استادان، قاریان ممتاز و بین‌المللی، گروه‌های هم‌خوانی و تواشیح، سخنرانی اندیشمندان قرآنی، اجرای مسابقات حضوری و اهدای جوایز نفیس از آذرماه ۱۳۸۸ برگزار می‌شود.

یکی دیگر از اهداف مهم این طرح، تجلیل از استادان گمنام جلسات قرآنی شهر تهران است که در هر محفل پنج تن از استادان فعال قرآنی تجلیل می‌شوند و در سال این رویکرد به صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

در همین راستا مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران در مهرماه سال جاری در مسجد حضرت ولیعصر(عج) منطقه ۱۵ شهرداری تهران برگزار می‌شود.

این محافل توسط فرهنگ‌سرای قرآن با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۵ شهرداری تهران برگزار می‌شود.

 


آخرین اخبار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرهنگسرای ملل:

    سلام و عرض ادب .از شما دعوت میگردد در سی و دومین مجمع قرآنیان شهر تهران که روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۲ در کاشانک مسجد جامع والفجر با حضور جمعی از قاریان برجسته قرآنی و همراه با مراسم تجلیل از خادمان قرآنی شهر تهران برگزار میشود شرکت فرمایید .این مراسم از ساعت ۱۷ آغاز و شامل بخشهای مختلفی از جمله مراسم قرائت قرآن تواشیح و مداحی و … میباشد . این برنامه توسط فرهنگسرای ملل ، فرهنگسرای قرآن و سازمان دار القران برگزار میگردد ./مسجد والفجر در خیابان پور ابتهاج واقع است .حضور جنابعالی را در این مراسم باشکوه قرآنی گرامی میداریم ./فرهنگسرای ملل .پارک قیطریه . ۲۲۲۴۶۹۸۵ /اضافه می نماید در این مراسم از خادمان و پیشکسوتان قرآنی شمیرانات تجلیل و تکریم خواهد شد .مجمع قرآنیان شهر تهران با هدف اشاعه و توسعه فرهنگ قرآنی ، سی و دومین همایش قرآنی خود را در مسجد والفجر با حضور مدعوین و میهمانان گرانقدر برگزار مینماید ./

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.