مجموعه جدید سلطان سریال‌سازی تلویزیون

سیروس مقدم تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دیوار» را به نیمه رساند.

به گزارش ممتازنیوز، محمود اتحادی در گفت‌وگو با فارس گفت: در حال حاضر در شهرک غرب و لوکیشن خانه سرهنگ یونس با بازی آتیلا پسیانی مشغول کار هستیم و احتمالاً حدود ۱۰تا ۱۵ روز در این لوکیشن کار داریم.

مدیر تولید سریال پلیسی «دیوار» درباره صحنه‌های اکشن این سریال هم گفت: صحنه‌های اکشن کار توسط آقای فتحی بدلکار و گروه بدلکاران خیبر انجام شده و البته تا آخر تصویربرداری این سریال که تا مهرماه ادامه خواهد داشت، باز هم صحنه‌های اکشن داریم که توسط این گروه انجام خواهد شد.

داستان «دیوار» که به سفارش نیروی انتظامی و همکاری شبکه یک ساخته می‌شود، درباره باندهای تبهکاری و سرقت در ایران است که یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها باند سارقان بین‌المللی فیوج است.

این مجموعه که توسط سعید نعمت‌الله در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای نوشته شده، توسط الهام غفوری تهیه می‌شودو سیروس مقدم کارگردانی آن را بر‌عهده دارد.

کامران تفتی در نقش نصرت، مهدی سلطانی در نقش جمیل، آتیلا پسیانی در نقش یونس، مهرداد صدیقیان در نقش امیرحسین و علیرضا مهران در نقش فرشید زن بابا از بازیگران سریال دیوار هستند.

«سیروس مقدم» کارگردان تلویزیونهر سال سریال‌های زیادی برای تلویزیونمی‌سازد که اکثرا با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه می‌شود. او را می‌توان «سلطان سریال‌سازی تلویزیون» نامید.

«نرگس»، «پلیس جوان»، «پایتخت»، «زیر هشت»، «رستگاران»، «اغما»، «چاردیواری»، «چک برگشتی» و … از جمله سریال‌های سیروس مقدم است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.