مجموعه « خروس زیرک و روباه کلک » در شبکه پویا

مجموعه « خروس زیرک روباه کلک » یکی از تولیدات مرکز پویانمای صبا هم اکنون هر روز از شبکه پویا پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، مجموعه « خروس زیرک روباه کلک » یکی از تولیدات مرکز پویانمای صبا هم اکنون هر روز از شبکه پویا پخش می شود.
میترا عبدی کارگردان خروس زیرک وروباه کلک در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی مرکز صبا درباره انیمیشن خود گفت: فیلم نامه خروس زیرک و روباه کلک از داستان های پند آموز کهن ایرانی نوشته شده است و در ۲۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای برای گروه سنی خردسال و کودک با تکنیک کات اوت و سه بعدی تولید گردیده است.
عبدی در ادامه افزود: سری دوم این مجموعه نیز در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای در حال ساخت است .  فیلمنامه  و استوری برد و ریل آن به اتمام رسیده و هم اکنون آماده دوبلاژ و مراحل دیگر تولید است .
این کارگردان زمان پایان تولید سری دوم خروس زیرک و روباه کلک را اواسط سال آینده ذکر کرد و در ادامه افزود: از مشخصات دیگر این مجموعه می توان به موزیکال بودن اشاره کرد که پندها و نصایح در هر داستان به صورت شعر به کودکان آموزش داده می شود ،همچنین در طراحی فضا و گرافیک آن سعی شده به نوعی از فرم ها و رنگ آمیزی مینیاتور ایرانی استفاده شود.
میترا عبدی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه کودکان از دیدن انیمیشن خروس زیرک و روباه کلک لحظه های شیرینی داشته باشند عوامل تولید خود را به شرح ذیل اعلام کرد:
 
کارگردانی مشترک: میترا عبدی و علی صمیمی زاد  
فیلمنامه: محمود خداکریم
اشعار:مهرداد رجبی ، محمد رضا رحمانی، زهرا طباطبایی و شادروان ناصر خوشبخت
طراحی فضا: نسرین یاوری
طراحی شخصیت : محمد خیر اندیش
اجرای زمینه: آزاده سید آقایی، فاطمه زندی
استوری برد:مهیار نجیبی، شیده مقبلی، سمیه امینی
انیماتور: علیرضامرتضوی،علی پور زمانی، سمیرا کشاورزی، راهیل شهبازی، مهتاب وکیل
کامپوزیت:علی فتحی
مدیر دوبلاژ: ناهید امیریان
موسیقی: بهنام ارجمندی
تدوین: زهره علمشاهی /ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.