مجموعه داستان‌هایی از زندگی امام هادی (ع) در فضای مجازی منتشر شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار معارف ایرنا، از جمله داستان های این مجموعه که پیش از این در نرم افزار ‘عترت’ منتشر شده می توان به ‘دوا رسانی امام هادی (ع) به بیمار’، ‘تسلیم نشدن امام در برابر هوس های طاغوت’، ‘نامه های امام هادی(ع) برای حفظ شیعیان’، ‘اعتراف دشمنان سرسخت، به کمال امام هادی(ع)، و نمونه ای از ظلم متوکل’، ‘خریداری گوسفند برای عید قربان، و معجزه ای دیگر’ و ‘معجزه ای از امام هادی(ع)’، اشاره کرد.

‘اخبار امام هادی(ع) از حوادث نهانی’، ‘عقل یا برهان راستین’، ‘مرگ خلیفه ظالم بعد از سه روز’، ‘آشنایی به زبان ها و تعلیم به دیگران’، ‘تواضع، نشانه عظمت و حقانیت’، ‘هدایت گمراه با سخنی کوتاه’ و ‘تصرف و اظهار مافوق بشر’ برخی دیگر از این مجموعه است.

‘پیامبران و منصب امامت’، ‘ریگ بیابان یا طلای سرخ’، ‘اهمیت عقیق و فیروزه در نجات از درندگان’، ‘درمان مریض و مسلمان شدن پزشک نصرانی’، ‘امام هادی (ع ) در زندان و حکم اعدام او’ و ‘قدرت پوشالی متوکل در برابر قدرت ملکوتی امام(ع)’ عنوان تعداد دیگری از داستان های بارگذاری شده از زندگی امام علی النقی(ع) در فضای مجازی است.

امام ابوالحسن علی النقی الهادی(ع)، پیشوای دهم شیعیان، در سال ۲۲۰ هجری پس از شهادت پدر گرامیش بر مسند امامت نشست و در این هنگام هشت ساله بود. مدت امامت آن بزرگوار ۳۳ سال و عمر شریفش ۴۱ سال و چند ماه بود و در سال ۲۵۴ ه . ق در دوران خلافت معتز در شهر سامرا به شهادت رسید و در خانه خود به خاک سپرده شد.

علاقه مندان برای دسترسی به مجموعه داستان هایی از زندگی امام علی النقی(ع) می توانند به پایگاه اطلاع رسانی نمایه به نشانی http://www.namaye.ir مراجعه کنند.

فراهنگ ۱۸۸۳**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۴۸۴۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.