مجهز شدن مدارس شرق تهران iبه ایستگاه آموزش شهروندی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۸ از برپایی ایستگاه آموزش شهروندی در مدارس شرق تهران خبر داد.

حامد عبدالهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هدف از برپایی این ایستگاهها در مدارس، ارتقاء سطح آگاهی دانش آنها، تبادل اطلاعات و آگاهی از نیازهای آموزشی، پاسخ iبه سئوالات آنها راجب شهرداری و گسترش فعالیتهای آموزش محور می باشد.
وی افزود: در این ایستگاهها، محصولات آموزشی، بروشور لوح های فشرده آموزشی، کتاب و کتابچه با موضوعات فرهنگی، سلامت ۱۳۷، ۱۸۸۸، زلزله، ترافیک، معاینه فنی خودرو، آسیبهای اجتماعی و عملکرد حوزه های شهرداری بین دانش آموزان توزیع می گردد.
وی تصریح نمود: این ایستگاهها علاوه بر مدارس در مکانهای پر تردد مثل متروها، چهار راهها، بوستان، سرای محلات منطقه برگزار می گردد.
عبدالهی ادامه داد: این ایستگاه در واقع رابطی میان شهرداری و شهروندان می باشند و کار این ایستگاهها روزانه از ساعت ۹تا ۱۳ در محل های پرتردد ذکر شده است.
وی در پایان با شاره iبه اینکه ایستگاههای سایر آموزش شهروندی بطور مستمر درمحلات و مدارس این منطقه مستمر می گردد خاطر نشان نمود: آموزش مفاهیم اولیه حقوق شهروندی در مدارس جهت بنیادی نمودن مفاهیم در بخش آموزش از برنامه های تأثیر گذاری است که می تواند در آشنایی دانش آموزان iبه حق و حقوق خود نقش مهمی داشته باشند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.