افزایش سرمایه بانک دی در سال ۹۹ و زمان اعطای مجوز افزایش سرمایه اعلام شد

تفاضای افزایش سرمایه بانک دی در سال ۹۹ در سازمان بورس اوراق بهادار و انتشار سهام جدید در حال بررسی طی کردن مراحل قانونی است و به زودی مجوز افزایش سرمایه صادر خواهد شد.

افزایش سرمایه بانک دی سال 99

متن اطلاعیه افزایش سرمایه بانک دی

به گزارش ممتازنیوز، در تاریخ ۲۱ مهر ۹۹ ، هیئت مدیره بانک دی افزایش سرمایه سنگین ٣٨٨۴ درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را تصویب نمود.٣۶۵٠ درصد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خواهد بود.

اعتماد، صبوری و همراهی همدلانه سهامداران عزیز با توجه به برنامه های آتی بانک از جمله افزایش سرمایه نیروگاه دماوند، بیمه دی و شرکت بوعلی در آینده ای نزدیک موجب توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر بانک و حفظ منافع و رضایت حداکثری آن ها خواهد شد.

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴ )، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید بانک دی (سهامی عام)، در این سازمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

موضوعات افزایش سرمایه بانک دی

بهبود ساختار مالی به منظورافزایش سطح ایمنی بانک در برابر ریسک های موجود، افزایش سود آوری به واسطه افزایش تعداد شعب، افزایش حد اعتبارات کلان، افزایش حد اموال غیرمنقول، سرمایه گذاری بانک و همچنین حفظ و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار پولی و بانکی کشور از موضوعات افزایش سرمایه است.

همچنین مطابق ماده ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات قانونی و مصوبات سازمان وشفافیت اطلاعاتی بوده و به منزله تایید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نیست.


اطلاعات تکمیلی مربوط به افزایش سرمایه بانک در سایت اینترنتی سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی www.seo.ir دربخش بازار اولیه در دسترس است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.