مجوز افزایش مقرری دانشجویان بورسیه داخل صادر شد/ اجرا از ۶ ماه دوم سال

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

مجوز افزایش مقرری دانشجویان بورسیه داخل صادر شد/ اجرا از ۶ ماه دوم سال

مجوز افزایش مقرری دانشجویان بورسیه داخل صادر شد/ اجرا از 6 ماه دوم سال

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: شورای بورس مجوز افزایش ۲۰ درصدی مقرری دانشجویان بورسیه داخل را صادر کرد و این موضوع از ۶ ماه دوم سال اجرایی خواهد شد .

به گزارش ممتاز به نقل از مهر، دکتر احمد غلامی  با اعلام این خبر دربارهٔ پرداخت شهریه دانشجویان بورسیه داخل گفت: درحال حاضر شهریه دانشجویان بورسیه داخل پرداخت شده و مقرری آنها نیز در حال پرداخت است.

وی ادامه داد:  ۳ هزار و ۸۰۰ دانشجوی بورسیه داخل در دانشگاه های سراسری حضور دارند که حکم بورس بعضی از آنها تمام شده بنابراین مقرری به آنها تعلق نمی گیرد، بعضی نیز هنوز حکم بورس آنها صادر نشده آن ها نیز چیزی دریافت نمی کنند.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان افزود: تعدادی از این دانشجویان می باشند که هم حکم بورسیه آنها صادر شده و هم مدت آن به اتمام نرسیده است این دانشجویان مقرری دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه مقرری دانشجویان بورسیه داخل مشکلی وجود ندارد، گفت: اینکه چگونه این مقرری به دانشگاه ارایه شود و آنها چگونه آن را به دانشجویان ارایه دهند بین دانشگاه ها و سازمان امور دانشجویان هماهنگ می گردد.

غلامی دربارهٔ پرداخت افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج نیز گفت:  براساس مصوبه ای که صادر شده بود، مقرری دانشجویان خارج با میانگین ۱۰ درصد اضافه شد که اکنون  آن نیز درحال اجراست.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.