مجیدی نیامد!

۲۸م آذر ،

با وجود اینکه قرار بود مجیدی در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کند ولی این مسئله عملی نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرینات امروز آبی پوشان راس ساعت ۱۳٫۳۰ در کمپ ناصر حجازی آغاز شد که این تیم به سبب ۴۸ ساعت قبل از بازی استقلال با گهر درود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود خبرنگاران و هواداران اجاره ورود به تمرین را ندارند.

شایان ذکر است قرار بود که فرهاد مجیدی برای اولین بار امروز در تمرین حاضر شود ولی این گونه نشد و تعدادی از هوادار متنسب به مجیدی برای دیدن وی به کمپ حجازی آمده بودند.

به سبب برگزاری تمرین پشت درب‌های بسته، هواداران از این مسئله به مسئولان کمپ گلایه داشتند. بعضی از هواداران استقلالی که از شهرستان به محل تمرین آمده بودند بیشتر از سایرین گلایه می‌کردند.

لازم به ذکر است که یک ماشین پلیس نیز خارج محل کمپ مستقر شده است تا از درگیری احتمالی بین هواداران به سبب اولین تمرین مجیدی در کمپ ناصر حجازی جلوگیری کنند ولی مجیدی امروز در تمرین حاضر نشده است و حتی وی قرارداد خود را در هیئت فوتبال به ثبت نرسانده است.

در ادامه گزارش خبرهای حاکی است که به احتمال بسیار قرارداد مجیدی پس از دیدار جام حذفی با گهردرود در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد.

شایان ذکر است که در صورتی که تمرین پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود ولی تعداد بسیاری از هواداران نزدیک استقلالی با لباس شخصی در دور زمین چمن کمپ تمرینی حضور دارند .

لازم به ذکر است که میثم بائو، سیاوش اکبرپور و مجتبی جباری از ابتدای تمرین فقط مشغول به دویدن می باشند و مابقی نفرات پس از دویدن به حرکات کششی کار با توپ و آقا وسط رو آوردند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.