مجید جلالی گزینه اصلی پرسپولیس در لیگ داوزدهم

این یک احتمال است که مصطفی دنیزلی برای فصل آینده از نظر مالی با پرسپولیس به توافق نرسد و این تیم را ترک نماید. حتی مسئولین و مدیران باشگاه پرسپولیس….

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه خبری آتی نیوز، این یک احتمال است که مصطفی دنیزلی برای فصل آینده از نظر مالی با پرسپولیس به توافق نرسد و این تیم را ترک نماید. حتی مسئولین و مدیران باشگاه پرسپولیس هم با درک این موضوع، سعی کرده اند تا حدودی خود را نسبت به این اتفاق آماده نگاه دارند تا در صورت رویداد آن غافلگیر نشوند.

 

به گزارش آتی نیوز، حتی چنین به نظر می رسد که مدیران پرسپولیس که نتیجه چندانی هم از حضور دنیزلی در تیمشان ندیده اند و نسبت به مبلغ قرارداد وی کمترین بهره را از او برده اند، بدشان هم نمی آید که با یک پیشنهاد نازل خودشان زمینه ساز جدائی دنیزلی از تیمشان شوند و شاید اصلا بتوان از هم اکنون اختلافات مالی را عاملی برای جدائی دنیزلی در فصل بعد از جمع سرخ پوشان تلقی کرد.

 

بر اساس همین گزارش باب یکسری مذاکرات به صورت کاملا محرمانه از سوی پرسپولیسی ها با مجید جلالی گشوده شده تا وی برای جانشینی دنیزلی در این تیم آمادگی داشته باشد. گویا جلالی هم به صورت تلویحی از این پیشنهاد استقبال کرده و هیچ بدش نمی آید که این اتفاقات در نهایت منجر به نشستن وی بر روی نیمکت مربیگری پرسپولیس شود. در واقع باید در صورت جدائی کاملا محتمل دنیزلی از پرسپولیس، مجید جلالی را گزینه اصلی هدایت این تیم برای فصل بعد به شمار آورد.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.