محجوب: تعداد نامزدها در انتخابات برای اولین بار دو رقمی می‌شود/ ثروتی: رقابت میان اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین خواهد بود

۲۶فروردین۱۳،

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، دربارهٔ تعدد حضور نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصور بنده این است که در انتخابات ریاست جمهوری تعداد نامزدها برای اولین بار دو رقمی خواهد شد.
محجوب با بیان این که هنوز نامزدها حرف خود را مطرح نکرده اند، تصریح کرد: در این میان بعضی از قبل فعال بوده اند و از دوره قبلی کار می کنند و قاعدتا از نظر طرح متفاوت می باشند.
وی ادامه داد: اما تا زمانی که نامزدها موضع خود را از طریق رسانه ملی اعلام نکنند نمی توان دربارهٔ رقابت در انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که بحث انتخابات ریاست جمهوری در ایران کاملا فردی است، افزود: انتخابات حزبی و جریانی کمتر دیده شده است و باید اشخاص را از نظر جایگاه شخصی مورد توجه قرار داد.
محجوب تاکید کرد: تصور می کنم که برنامه های اقتصادی و نگاه به آینده اقتصادی کشور و موضوعاتی مانند اشتغال و تورم و گرانی می تواند در انتخابات ریاست جمهوری تعیین کننده باشد.
همچنین موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: با توجه به شرایط کنونی فکر می کنم تعداد نامزدهای نهایی انتخابات حدود ۱۰ نفر باشد.
وی همچنین دربارهٔ رقابت میان گروه های مختلف سیاسی در انتخابات تصریح کرد: در انتخابات آینده ۳ جریان صولگرایان، اصللاح طلبان و مستقلین را داریم و رقابت اصلی میان این سه گروه است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دربارهٔ نحوه حضور نامزدهای مورد حمایت دولت در انتخابات تاکید کرد: نامزدهای مورد حمایت دولت گروه تازهی در انتخابات تشکیل نمی دهند و دولت هم به شکل مستقلین در انتخابات شرکت می کند.
/۲۷۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.