محدودیت های ترافیکی آخر هفته

جام جم آنلاین: پلیس راه راهنمایی و رانندگی با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت را اعلام کرد.

۱- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه الی ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

۲-محور کرج – چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می باشد.

ب – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت و ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع می باشد.

۴- محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

۵- محور زاهدان- زابل

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روز های پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع می باشد.

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتظامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی، یا امدادرسانی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.