محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته کشور

۰۵ تیرماه ۱۳،

 محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته کشور

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته کشور

ممتازنیوز: معاون عملیات پلیس راه، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای تعطیل آخر هفته را تشریح کرد.

سرهنگ صمد اسفندیاری، معاون عملیات پلیس راه اعلام کرد: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۶ تیر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۷ تیر در جاده های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.
اسفندیاری افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از جاده کرج – چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
وی همچنین گفت: در جاده هراز، تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است و تردد تمام تریلرها نیز همچنان از این مسیر ممنوع است.
اسفندیاری در ادامه گفت: در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و برعکس ممنوع است.
معاون عملیات پلیس راه گفت: بر اساس این اطلاعیه، تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه از جاده زاهدان- زابل و برعکس ممنوع است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.