محدودیت‌های روز ارتش در تهران / فرودگاه‌ها هم تعطیل می‌شود

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم روز ارتش در تهران را تشریح کرد.

محدودیت‌های روز ارتش در تهران / فرودگاه‌ها هم تعطیل می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ محمد رازقی با اشاره به برگزاری مراسم روز ارتش در تهران گفت: برای این روز یکسری محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی اعمال شده که از ساعت ۲۲ امشب اعمال خواهد شد و بر این اساس اجازه تردد به خودروهای شخصی در محورهای منتهی به محل برگزاری رژه داده نخواهد شد.

وی درباره معابر دارای ممنوعیت تردد گفت: در طول بلوار علامه عسگری در ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام (ره) از آزادراه خلیج فارس تا جاده قدیم قم در هر دو مسیر محدودیت انجام خواهد شد و کلیه خروجی و ورودی های آن نیز مسدود است.  همچنین در طول بزرگراه شهید هاشمی از آزادگان تا انتها و ورودی به بهشت زهرا (س) در هردو مسیر نیز محدودیت تردد اعمال شده است. 

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ درباره مسیر جایگزین برای افرادی که قصد ورود به بهشت زهرا (س) را دارند، نیز گفت: جاده قدیم قم و خیابان شهید رجایی و در گلدسته برای تردد این افراد در نظر گرفته شده است. 

رازقی اضافه کرد:  این محدودیت ها تا فردا ظهر و پایان مراسم رژه ادامه خواهد داشت.

فرودگاه‌های تهران تعطیل می‌شود

پروازهای مسافربری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های حضرت امام‌خمینی(ره)، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه های واقع در TMA تهران فردا (دوشنبه ۲۹ فروردین) همزمان با روز ارتش و اجرای رژه هوایی نیروهای مسلح از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ تعطیل می‌شود.

مسعود نیک‌بخت معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این باره گفت: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود و  به‌ همین دلیل و برای حفظ ایمنی پروازهای شرکت‌کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) ، پیام و …) از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ فردا (۲۹ فروردین) بسته اعلام شده است البته این وقفه شامل پروازهای شرکت‌کننده در رزمایش نیست.

وی افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی بین‌المللی، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده که در این ساعات، پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود و مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.