محدودیت های ترافیکی سه روز آخر هفته

۱۳م دیماه ،

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از امروز تا جمعه جاری خبر داد.

 سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش، روانی و تسهیل در امر عبور و مرور در روزهای پایانی آخر هفته، محدودیت های ترافیکی در محور های پر تردد این خطه به اجرا در می آید.

وی افزود: تردد انواع موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۳ دیماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۵ دی ماه از محور کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

محمد نژاد گفت: در محور کرج، چالوس تردد انواع تریلی و کامیون ها کماکان ممنوع خواهد بود و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳تا ۲۳ روز جمعه ۱۵ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از کیلومتر ۱۵بالای مرزآباد(دزدبن) به سمت کرج بصورت یک طرفه است .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران بیان داشت: در محور هراز تردد تریلی ها کماکان ممنوع است و تردد کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۳ روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه و از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ دی ماه از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد اظهار داشت: در محور فیروزکوه تردد تریلی ها به استثنای تریلی های مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه نیز از ساعت شش صبح الی ساعت ۲۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی، بویژه مناطق برف گیر کشور را دارند باید زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، با پیشنهاد به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن ۷۱-۳۲۸۷۰۷۰-۰۱۵۱ و ۲۱۸۲۹۳۴-۰۱۵۱ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

مازندران دارای سه محور مواصلاتی هراز، سوادکوه و کندوان است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.