محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی از فردا آغاز می شود

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی از فردا آغاز می شود

عصرخودرو : فرمانده پلیس راه کشور گفت: محدودیت ها و ممنوعیت ها ی ترافیکی تعطیلات آتی از فردا اعمال می شود.

به نقل ازممتازنیوز، سرهنگ مهماندار  گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو محدودیت ها و ممنوعیت هایی و پیش بینی شده است که از فردا صبح اجرا و تا پایان روز ۱۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: عبور کامیون ها و موتور سیکلت ها در محور های  کوهستانی شمال استان تهران ممنوع خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به محور های پر تردد افزود: محور های تهران- قم، قم- اصفهان، تهران- مشهد، محور های شمالی مانند مازندران، گیلان، رشت- قزوین و هراز از جمله محور های پر ترددی است که پیش بینی می شود در این ایام بیشترین بار ترافیکی را داشته باشد که با اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها سعی در کاهش بار ترافیکی آن داریم.
سرهنگ مهماندار اذعان داشت: با جدیت با رانندگان متخلف و پر خطر توسط تیم های نا محسوس و دوربین های ثبت مخلف و گزارشاتی که توسط بازرسان نامحسوس  ارائه می شود  برخورد خواهد شد این در حالیست که علاوه بر متوقف کردن خودرو، راننده نیز نمره منفی دریافت خواهد کرد.
فرماندار پلیس راه کشور در پایان خاطر نشان کرد: از مهمترین علت های تصادفات جاده ای خستگی و خواب آلودگی، تجاوز به چپ و سبقت های غیر مجاز را می توان بر شمرد که رانندگان با استراحت کافی و کمی دقت می توانند سفر خوشی و آرامی را برای خانواده و دیگران به همراه داشته باشند.

یکشنبه ۵ شهریور   ۱۶:۵۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.