محدودیت واردات خودرو موجب ایجاد انحصار در بازار می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 محدودیت واردات خودرو موجب ایجاد انحصار در بازار می شود

محدودیت واردات خودرو موجب ایجاد انحصار در بازار می شود

مدیر فروش نگین خودرو عنوان کرد: محدودیت واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی موجب ایجاد انحصار در بازار داخلی و افزایش قیمت این نوع خودروها می شود.

محمدرضا شهبازی در گفت وگو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی در سال های گذشته مشکلاتی را برای شرکت های وارد کننده خودرو به وجو آورده بود که عمده ترین آن در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان بوده است.
وی همچنین اظهار داشت: محدودیت واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی باعث به وجود آمدن بازار انحصاری خواهد شد چرا که واردات خودرو توسط شرکت های نمایندگی و انحصاری شدن این بازار، مشکلات متعددی را در بازار داخلی ایجاد می کند که منجر به افزایش قیمت خودروهای وارداتی می شود.
شهبازی تصریح کرد: یکی از مهمترین مسایل در زمینه واردات خودرو بحث خدمات پس از فروش است که این امر تنها توسط نمایندگی های مجاز واردکننده خودرو صورت می پذیرد و باید به صورت جدی پیگیری شود.
مدیر فروش نگین خودرو در ادامه بیان کرد: با ارائه خدمات پس از فروش مناسب توسط نمایندگی ها به مصرف کنندگان می توانیم مشتریان را به جای خرید خودرو از افراد حقیقی به سمت خرید از شرکت های واردکننده سوق داد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.