محسن یگانه: در برج میلاد، آهنگ جدیدی را اجرا می‌کنم

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

محسن یگانه

محسن یگانه

موسیقی : محسن یگانه در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر به دیدار دوستدارانش می رود.

یگانه که برای پنجمین بار در جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کند دربارهٔ حضور در جشنواره موسیقی فجر گفت:  «امیدوارم بخش پاپ در جشنواره به صورت رقابتی برگزار شود و جشنواره موسیقی فجر بتواند هر سال یک خواننده پاپ را به علاقمندان این موسیقی معرفی کند.»

وی ادامه داد: «فرصتی فراهم شد تا بعد از یک سال دوباره در برج میلاد حضور داشته باشیم. در این کنسرت به جز آهنگ «من» آهنگ جدید دیگری را  اجرا خواهیم کرد. همچنین قطعاتی از آلبوم «حباب»، «رگ خواب» و «نفس‌های بی‌هدف» و دیگر قطعاتی که پیش از این منتشر شده، را اجرا خواهیم کرد.»

وی در جشنواره بیست و نهم، قطعات سکوت، نباشی، دوست دارم، هوایی شدی، کی جای من اومد، باور کنم، نشکن دلمو، آخه دل من، رگ خواب و گناهی ندارم را اجرا می‌کند.

یگانه تاکید کرد: «چیدمان قطعات مانند کنسرت‌های اخیر است و بیشتر به مرور خاطرات می‌پردازیم.»

محسن یگانه شاعر، آهنگساز و خواننده پاپ متولد ۱۳۶۴ است و از وی تا کنون سه آلبوم در بازار موسیقی به نام نفس‌های بی‌هدف، رگ خواب و حباب منتشر شده است.

گروهی که با یگانه در این کنسرت همکاری دارد، از سال ۱۳۷۸ شکل گرفته است؛  در این گروه مهندس علی ثابت به عنوان سرپرست، تنظیم کننده و رهبر ارکستر نقش دارد و از دیگر اعضای گروه می‌توان  علی ثابت، حسن فراهانی، مهران سراجیان، علی عباسی، میثم مروستی    ، رامین زواری، سعید برادران، مجتبی شکاری، بابک مالکی فر، علیرضا جعفریه و فیروز ویسانلو را نام برد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند اخبار این دوره از جشنواره موسیقی را در سایت جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com   مشاهده کنند.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.