محصولات راهبردی وزارت دفاع در سال ۹۲ رونمایی خواهد شد

۳۱اردیبهشت،

سردار میر احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معاون نیروی انسانی وزارت دفاع گفت: محصولات راهبردی و مهمی در سال ۹۲ از سوی وزارت دفاع، رونمایی و یا تحویل نیروهای مسلح خواهد شد.

سردار “سید مجید میر احمدی” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین جشنواره جوان سرباز گفت: این جشنواره با نام مبارک حضرت علی اکبر(ع) و به مناسبت قدردانی از خیل عظیم سربازان عزیز در نیروهای مسلح برگزار شد و این جشنواره‌ها پنج سال متوالی به ابتکار ستاد کل نیروهای مسلح و هر سال به میزبانی یکی از این نیروها اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی برگزار شده و امسال نیز به میزبانی وزارت دفاع انجام شد.

معاون نیروی انسانی وزارت دفاع افزود: سربازان عزیز ما در جای‌جای نیروهای مسلح بخش اعظمی از تولید، امنیت ملی و نظم، انضباط و امنیت شهری را بر عهده داشته و در صحنه تولید، تحقیق و صحنه‌های مختلف ورزشی و سازندگی، عزیزان سرباز ما نقش برجسته و ممتازی را دارند.

وی اظهار داشت: حقیقتاً ما

نتوانستیم به میزان اثربخشی و تأثیر سربازان در همه عرصه‌های ملی از زحمت و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان تقدیر کنیم. این جوانان ۲ سال از بهترین دوران زندگی خود را به طور صادقانه به ملت و کشور و اسلام عزیز خدمت می‌کنند.

سردار میراحمدی تصریح کرد: ما یک روز از سال را به ا ین موضوع اختصاص دادیم و امروز ۳۳ نفر از سربازان برجسته و نمونه نیروهای مسلح در این جشنواره تجلیل شدند.

معاون نیروی انسانی وزارت دفاع، دربارهٔ ویژگی‌ها و نوآوری دستاوردهایی که امروز در جشنواره جوان سرباز رونمایی شد، گفت: به مناسبت این جشنواره محصولات رزم انفرادی که مورد نیاز سربازان عزیز و نیروهای مسلح است رونمایی شد. لباس استتار که لباسی ضد اشعه مادون قرمز است، سلاح تک تیرانداز که تولید خاص جمهوری اسلامی با ویژگی‌های ممتاز خود است، سلاح انفرادی جهت سربازان عزیز است و گلوله‌های نافذ با ویژگی‌های برجسته و مؤثر متناسب با نوع نیاز نیروهای مسلح رونمایی شده‌اند. همچنین از کتاب سرباز که توسط وزارت دفاع، ویژه سربازان عزیز نوشته شده توسط وزیر دفاع رونمایی به‌عمل آمد.

سردار میراحمدی دربارهٔ دستاوردهای وزارت دفاع در سال ۹۲ اظهار داشت: وزارت دفاع محصولات مختلف و بعضی از محصولات راهبردی و مهمی را در سال ۹۲ به فضل الهی رونمایی خواهد کرد و یا تحویل نیروهای مسلح خواهد داد که توسط مسئولین مربوطه و وزیر دفاع در زمان خود، به اطلاع ملت عزیز ما خواهد رسید.

انتهای پیام/ش



باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.