محصولات سایپا در ناوگان تاکسیرانی ساحل عاج

سفیر کشور ساحل عاج در بازدید از خطوط تولید سایپا :

محصولات سایپا در ناوگان تاکسیرانی ساحل عاج

عصر خودرو :سفیر کشور ساحل عاج در بازدید از خطوط تولید سایپا گفت : با برنامه ریزی دولت ساحل عاج ، بازسازی وتامین نیاز ناوگان تاکسیرانی پایتخت کشور ساحل عاج بر عهده شرکت سایپا قرار خواهد گرفت.

به نقل از  سایپا نیوز عبدالله سی سه سفیر کشور ساحل عاج در جمهوری اسلامی ایران بهمراه هیئتی از این کشور ضمن بازدید از خطوط تولید سایپا با چگونگی روند تولید محصولات این شرکت آشناشدند.
بر اساس این گزارش عبدالله سی سه درمصاحبه با خبرنگار سایپا نیوز گفت : بازدید از خطوط تولید سایپا برای ما بسیار جذاب و جالب بود و امیدواریم با توجه به شرایط جغرافیائی کشور ساحل عاج و مرکزیت این کشور در منطقه غرب آفریقا، بتوانیم همکاری بیشتری با شرکت سایپا داشته باشیم.
سفیر ساحل عاج افزود: در طرح نوسازی و تامین نیاز ناوگان تاکسیرانی شهر اویجان با وجود پیشنهاد های مختلف خودروسازان دیگر، مسئولان کشورعلاقه مند به همکاری با شرکت سایپا بوده و امیدواریم با همکاری با این شرکت بتوانیم پیشرفتهای زیادی را در کشور خود کسب کنیم.
وی با اشاره به علاقه مندی مسئولان کشور ساحل عاج در زمینه همکاری بیشتر با سایپا گفت : مسئولان کشور ساحل عاج با اشتیاق فراوان از همکاری با سایپا استقبال کرده و امیدواریم با برقراری ارتباط ببشتر با این مجموعه در آینده نزدیک بتوانیم خطوط تولید مجهز سایپا را در کشور خود ببینیم .

یکشنبه ۲۵ تیر   ۱۵:۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.