محصولات نوین ایران خودرو دیزل در راه است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مدیر عامل ایران خودرو دیزل از افزایش تولید، صادرات و عرضه محصولات تازه در سال حمایت از تولید ملی کارو سرمایه ایرانی داد.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر هاشم یکه زارع، مدیر عامل ایران خودرو دیزل با بیان این مطلب گفت: ایران خودرو دیزل پارسال هم حدود ۲۵% افزایش تولید داشت و این روند در سال ۹۱ نیز ادامه می یابد و ۲۰% افزایش تولید هدف گذاری شده است.
وی افزود: امسال خودکفایی در تولید و عرضه محصولات تازه از مهم‌ترین اقدامات شرکت است و در نظر داریم در برنامه ای سه ساله محصولاتی با برند خود را تولید کند.
یکه زارع از عرضه محصولات تازه شرکت ایران خودرو دیزل خبر داد و گفت: سه نوع کشنده با قابلیت ها و ویژگی های مدرن و پیشرفته‌ iبه سریعی وارد بازار می گردد؛ این کشنده ها حاوی موتورهای قدرتمند و همچنین استانداردهای زیست محیطی است و توان رقابت با کشنده های مشابه تولید شرکت های معتبر اروپایی را دارد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل، این شرکت را تنها دارنده بزرگ‌ ترین خط تولید اتوبوس در خاورمیانه دانست و گفت: یکی از ماموریت های شرکت ایران خودرو دیزل، تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور تعیین شده و اتوبوس تازهی با تجهیزات پیشرفته طراحی شده است و iبه سریعی وارد بازار خواهد شد.
وی با اشاره iبه سال حمایت از تولید ملی گفت:‌ این خودرو با کم ترین وابستگی iبه تامین نمایندگان خارجی و با ضریب داخلی سازی ۸۰%، محصول منحصربه فردی است که برای  رفاه حال شهروندان با حداکثر امکانات رفاهی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
یکه زارع iبه دیگر محصولات تازه ایران خودرو دیزل اشاره نمود و وعده داد iبه سریعی نوع تازه ون ۱۴ نفره دیزلی نیز iبه بازار خودروهای کار افزوده خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: با توجه iبه شرایط کنونی و تغییرات نرخ ارز، توجه iبه صادرات و توسعه این بخش، ارزآوری مناسبی برای شرکت ایران خودرو دیزل iبه همراه خواهد داشت.
یکه زارع افزود: پارسال ارزش صادرات این شرکت حدود ۱۲ میلیون دلار بوده که با برنامه ریزى صورت گرفته‌ امسال افزایش دوبرابری این میزان‌ هدف‌گذاری شده است.
 


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.