محصولی در گفت‌وگو با ایسنا: برای مذاکره با آمریکا، حفظ احترام متقابل لازم است

۲۳ام بهمن ،

183-16.jpg

یک عضو جبهه پایداری اظهار کرد: تا بحال چراغ سبزی از سوی آمریکا مبنی بر بروز حسن نیت برای حضور در مذاکره ندیده‌ایم. مقدمه گفت‌وگو و مذاکره، حفظ احترام متقابل و ارائه حسن نیت از سوی طرفین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، صادق محصولی با تاکید بر ضرورت هوشیاری مسئولان در قبال مساله مذاکره با آمریکا خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ملزومات و مقدماتی دارد.

وی ادامه داد: مقدمه گفت‌وگو برای مذاکرات، حفظ احترام متقابل و ارائه حسن نیت از سوی طرفین است و اگر آمریکا حسن نیت خود را نشان دهد، مقام معظم رهبری نیز اجازه مذاکره را خواهند داد اما ما تا بحال چنین چراغی سبزی را از سوی آمریکا به عنوان بروز حسن نیت ندیده‌ایم.

وزیر پیشین کشور با بیان اینکه “رفتارهای توام با زورگویی، فشار، تحریم‌ها و بلوکه کردن اموال ملت ایران نشان‌دهنده عدم تطابق اظهارات آمریکا برای مذاکره با نیت اصلی و عمل آنهاست”، اظهار کرد: اگر زمانی گفته‌های آمریکا با اعمالشان تطابق داشته باشد، شاید شرایط مذاکره فراهم شود در غیر اینصورت دیدیم که مردم در روز ۲۲ بهمن حضور قوی خود را نشان دادند و این را اعلام کردند که هرچقدر دشمن بیشتر فشار بیاورد، مردم بیشتر در صحنه حاضر خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.