محصول جدید HTC در راه بازار

اچ تی سی به معرفی محصول جدید خود با نام «وان ام ای» پرداخته که از قابلیت های آن می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و پردازنده ۲.۵ گیگا هرتزی را نام برد.

کمپانی های فناوری با تولید تبلت، اسمارت فون یا لپ تاپ به دنبال جذب نگاه مخاطبان بیشتری هستند. اکنون اچ تی سی از عرضه محصول جدید خود با نام « One ME» خبر داده که به دلیل برخورداری از امکانات ویژه می تواند مورد توجه طرفداران محصولات اچ تی سی قرار بگیرد.

محصول جدید «HTC» در راه بازار +عکس

محصول جدید اچ تی سی از نظر ظاهری شبیه به  One M۹ و +One E۹ است.  اما One ME اسمارت فونی است که نسبت به محصولات پیشین این کمپانی در رده بالاتری قرار دارد. از ویژگی های این محصول می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع Quad HD و رزولوشن ۲۵۶۰* ۱۴۴۰ پیکسل به همراه وضوح تصویر ۵۶۵ پیکسل را نام برد. چیپ این محصول روی سیستمی با نام  Helio X۱۰ قرار گرفته که ساخت MediaTek است.

از دیگر امکانات محصول جدید اچ تی سی می توان به مواردی مانند سرعت فرکانس ۲.۵GHz، سنسور تشخیص اثر انگشت و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را نام برد. One ME از رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی بهره می برد. اما امکان افزایش فضای ذخیره سازی با استفاده از microSDXC نیز برای این محصول پیش بینی شده است.

این محصول از باطری ۲۸۴۰mAh  میلی آمپری نیز برخوردار است.

مهر

کلمات کلیدی این خبر:

  • اخبار روز ایران فناوری

نوشته محصول جدید HTC در راه بازار اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.