محمدی: ترکیب نهایی بعد از رقابتهای انتخابی اعلام می گردد/هیچ میدانی را دست کم نمی گیریم

۲۰فروردین۱۳،

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: با توجه به این که در یکی ۲ وزن هنوز به جمع بندی کامل نرسیده ایم ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا پس از رقابتهای انتخابی مرحله اول اعلام خواهد شد.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی مرحله اول تیم ملی که روز جمعه ۲۳ فرودین در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می گردد تصمیم گرفتیم تا ترکیب نهایی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پس از عملکرد چند کشتی گیر مورد نظر در این رقابتها اعلام کنیم.
 
وی ادامه داد: البته در اکثر اوزان به جمع بندی نهایی  رسیده ایم اما از آنجا که تکلیف یکی ۲ وزن هنوز به طور کامل مشخص نبود کادر فنی تشخیص داد اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به صورت یکجا اعلام شود.
 
دارنده ۲ مدال نقره جهان دربارهٔ شرایط اولین اردو در سال تازه نیز اظهار داشت: خوشبختانه شرایط از هر نظر مطلوب است و نفرات حاضر در اردو با جدیت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.
 
وی اضافه کرد: البته به تعدای از اردونشینان ۲ روز مرخصی دادیم تا با ریکاوری از روز پنج شنبه (۲۲ فرودین) دوباره تمرینات خود را از سر بگیرند اما چند کشتی گیری که قرار است در تورنمنت کشور آمریکا حضور یابند همچنان در خانه کشتی مشغول به تمرین می باشند.
 
دارنده ۲ مدال نقره جهان در پاسخ به این سوال که کادر فنی چه برنامه برای موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا دارد گفت: در هر صورت کشتی گیران ایرانی همواره ثابت کرده اند که سطح کشتی آنها بالاتر از آسیاست و این یک واقعیت انکار ناپذیر است اما ما هیچ میدانی را دست کم نخواهیم گرفت و برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت پا به این رقابتها خواهیم گذاشت.
 
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای  ۳۱ فرودین تا دوم اردیبهشت ماه جاری در شهر دهلی نو کشور هند برگزارمی شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.