محمد دایی: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

۰۵خردادماه،

محمد دایی اظهار داشت: از علی دایی تشکر می‌کنم که مجدداً به من اطمینان کرد تا کنار او بتوانیم این‌بار به پرسپولیس خدمت کنم. امیدوارم که ان‌شاءلله امسال بتوانیم با یک مقام خوب و در شأن پرسپولیس دل هواداران میلیونی را شاد کنیم.

به نقل از فارس، دایی ادامه داد: هواداران باید عشق و میل قهرمانی داشته باشند چون علی دایی هرجا می‌رود با تیمی که بسته قطعاً برای قهرمانی گام برمی‌دارد و مطمئن باشید به جز این مسئله به موارد دیگری فکر نمی‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در خصوص دستیاران علی دایی نیز گفت: بالاخره هر مربی که به هر تیمی می‌رود دستیاران خود را همراهش می‌برد. این دستیاران کاملاً با خصوصیات یکدیگر آشنا می باشند و مطمئن باشید با برنامه‌ریزی علی دایی می‌توانیم ان‌شاءلله کسب سهمیه کنیم. کار خیلی سخت است اما ترسی نداریم چون سرمربی پرسپولیس علی دایی است و مطمئن باشید هر انتخابی که کرده فقط به نفع تیم است چون او آبرو و موفقیت خود را همیشه به همه چیز ترجیح می‌دهد و این‌بار نیز علی‌رغم کار سخت من مطمئنم که برادرم در پرسپولیس موفق خواهد شد. امیدوارم هواداران او را حمایت کنند و تا دقیقه پایانی پشت سر او باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.