محمد نوری: باید ۳ تا به سایپا می‌زدیم/ کره را می‌بریم و به جام جهانی صعود می‌کنیم – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد نوری هافبک پرسپولیس در مورد بازی تیمش با سایپا در لیگ برتر می‌گوید: «پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. اگر دقت کنید پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود و روان‌تر کار می‌کند. بچه‌ها راحت‌تر همدیگر را پیدا می‌کنند و حالا با همدیگر هماهنگ شده‌ایم. تنها مشکل ما گلزنی است که این مشکل هم به زودی حل می‌شود.»

نوری ادامه می‌دهد: «در بازی با سایپا باید برنده می‌شدیم. باید ۳ گل می‌زدیم و با اختلاف این تیم را می‌بردیم. بچه‌ها خوب بازی کردند و مشکلی جز گلزنی نداشتیم. بدشانسی آوردیم که پنالتی پولادی گل نشد. نمی‌توانم جز بد شانسی، اسم دیگری برای این اتفاق پیدا کنم. با این حال معتقدم مشکل گلزنی پرسپولیس هم حل می‌شود و ما می‌توانیم نتایج خوبی در هفته‌های آینده بگیریم.»

محمد نوری که به اردوی تیم ملی فوتبال هم دعوت شده، در مورد بازی با کره جنوبی می‌گوید: «این مسابقه برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد. ما میزبان کره هستیم و با حمایت تماشاگران، این تیم را می‌بریم و به جام جهانی می‌رویم. کروش در مدتی که در تیم ملی حضور داشته، شناخت خوبی از فوتبال آسیا به دست آورده و قطعا برنامه‌هایی برای این مسابقه دارد. باید از تیم ملی حمایت شود تا به جام جهانی برویم چراکه این اتفاق به سود جامعه فوتبال ایران است.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.