محمد کشاورز: هدف ما رسیدن iبه فینال جام جهانی است/ از تصمیم صداوسیما متاسفم!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

Rouhollah Vahdati - futsal-34.jpg

کاپیتان تیم ملی فوتسال پیش از حضور در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند درباره شرایط تیم ملی اظهارنظر نمود.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش از اعزام iبه تایلند برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۲ فوتسال درباره وضعیت تیم ملی توضیح داد: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی نداریم و همه بازیکنان از لحاظ بدنی و فنی آماده‌اند. مراحل خوبی را در اردوهای مختلف پشت سر گذاشتیم و بازیکنان واقعا فشار تمرین بسیاری را تحمل نموده‌اند تا iبه شرایط آرمانی رسیدیم. iبه اعتقادم تنها مشکل ما کم بودن بازی‌های دوستانه‌مان است که این واقعا تنها ایرادی است که می‌توان iبه تیم ملی گرفت.

عقب گیر تیم ملی فوتسال که کاپیتان ایران در جام جهانی خواهد بود، درباره این مسئولیت بیان نمود: کاپیتان بودن وظیفه سنگینی است که کادر فنی آن را بر عهده من گذاشته و این سبب می‌شود که کار من بسیار سخت شود. امیدوارم بتوانم از این مسئولیتی که iبه من محول شده موفق خارج آیم.

بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۲، ادامه داد: تیم ملی ایران در دوره پیشی عملکرد بسیار خوبی داشت. همچنین اتحادی که در سال ۲۰۰۸ در تیم ملی وجود داشت در حال حاضر نیز حاکم است و تنها تفاوتی که تیم ملی فعلی با جام جهانی پیشی دارد، آرامش است و ما مشکلی از داخل اردو نداریم. iبه هر حال با توجه iبه بگو مگوهایی که بزرگان فوتسال در چند وقت اخیر با یکدیگر داشتند شرایط خاصی نیز iبه وجود آمده است و این سبب شده که آرامش تیم ملی در آستانه جام جهانی کاهش پیدا کند، اما باز هم تاکید می‌کنم که هیچ مشکلی در داخل تیم وجود ندارد.

وی همچنین درباره حضور خسوس کاندلاس iبه عنوان مدیر فنی در تیم ملی iبه ایسنا گفت: با صحبت‌های فنی که خسوس در تمرین‌ها انجام می‌داد iبه دانش فنی بالای او پی برده ایم، اما او مدت وقت کمی با ما کار نموده است و اگر دو، سه ماه بعد iبه تیم ملحق می‌شد، کارایی بیشتری داشتیم. همچنین صحبت‌هایی که پیرامون او مطرح می‌شود و می‌گویند ممکن است خسوس اطلاعاتمان را iبه اسپانیا بدهد iبه هیچ وجه سنجیده نمی باش، چون خسوس یک مربی حرفه‌ای است و وقتی که قرارداد می‌بندد همه و کمال در اختیار تیم است.

آخرین تمرین تیم ملی فوتسال پیش از جام جهانی

کشاورز در ادامه با اشاره iبه هم گروهی ایران با اسپانیا، تصریح نمود: خسوس اطلاعات خوبی را راجع iبه اسپانیا در اختیار ما قرار داده iبه هر حال اسپانیا برای همه ما تیمی شناخته شده است و یکسری ریزه‌کاری‌هایی دارد که این‌ها را در تمرین‌ها بررسی ‌کرده‌ایم با این حال اطلاعات کمی از پاناما و مراکش داریم و امیدواریم که غافلگیر نشوند. پاناما چند روز پیش در یک بازی دوستانه تایلند را شکست داده و این سبب شده که ما یک مقدار هوشیارتر شویم.

ملی‌پوش فوتسال همچنین در پاسخ iبه این پرسش که آیا با توجه iبه کسب تساوی برابر اسپانیا در دوره پیش می‌توانیم اسپانیا را در این دوره شکست دهیم؟ خاطر نشان نمود: ما نه تنها اسپانیا، بلکه می‌خواهیم همه بازی‌هایمان را در جام جهانی پیروز شویم و در این بازی‌ها با نیت برد iبه زمین می‌رویم. دیدگاه کادر فنی نیز طوری بود که تنها iبه فکر برد باشیم و دیگر باخت‌های خفیف را از ایران نخواهید دید.

کشاورز ادامه داد: اتفاقات خوبی در تایلند خواهد افتاد. ما روی کاغذ قرعه خوبی داریم، اما نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت. همه تیم‌ها آمده اند تا عملکرد مناسبی در جام جهانی داشته باشند، امیدوارم بازیکنان همت نمایند و شانس هم با ما یار باشد تا نتیجه‌ تاریخی را رقم بزنیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین درباره حریفان احتمالی ایران در مرحله حذفی جام جهانی، توضیح داد: منطقی است که ایران در گروه بعد از اسپانیا قرار می‌گیرد و احتمالا در یک هشتم نهایی با گواتمالا و یک چهارم نهایی با اوکراین بازی می‌کنیم. ما تمرین‌هایمان را نیز با همین احتمالات انجام داده‌ایم و برای همه حریفان برنامه داشتیم. امیدوارم که جلوی هیچ تیمی غافلگیر نشویم و بازی iبه بازی iبهتر عمل کنیم. با این حال ما برای اول شدن در گروه هم نقشه داریم و برابر هیچ تیمی iبه باخت فکر نمی‌کنیم. اگر خدای نکرده در بازی اول iبه اسپانیا هم ببازیم اتفاق خاصی نیفتاده و باید همه تمرکزمان را برای پاناما و مراکش بگذاریم تا با شکست آنها در گروه دوم شویم.

کشاورز همچنین در پاسخ iبه این پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که هدف اصلی تیم ملی در جام جهانی چه خواهد بود؟ تاکید نمود: ما باید iبه فکر قهرمانی باشیم تا iبه جمع چهار تیم برتر برسیم. بنابراین همه فکر و ذهن ما رسیدن iبه فینال است تا بتوانیم راحت‌تر جزو چهار تیم باشیم. مطمئنا اگر هدفمان تنها رسیدن iبه چهار تیم باشد کار ما سخت خواهد بود. بنابراین هدف تیم ملی در ذهن من محمد کشاورز فینال جام جهانی است.

آخرین تمرین تیم ملی فوتسال پیش از جام جهانی

ملی‌پوش فوتسال همچنین درباره احتمال انتخاب بازیکنان ایرانی iبه عنوان iبهترین‌های جام جهانی ، مطرح نمود: مطمئنا اگر تیم خوب باشد بازیکنان نیز در لیست iبهترین‌ها جای می‌گیرند. همه دیدند که ایران در جام ملت‌های آسیا عملکرد قابل قبولی نداشت و هیچ عنوانی iبه بازیکنان ما تعلق نگرفت. بنابراین من امیدوارم که اتفاقات خوبی در این بازی‌ها برای ایران رخ دهد و همین که تیم iبه نیمه نهایی صعود کند مطمئن باشید که از ایران iبهترین خواهیم داشت.

کشاورز همچنین از پخش نشدن بازی‌های جام جهانی از تلویزیون ابراز تاسف نمود و افزود: صدا و سیما اگر بازی‌های جام جهانی را پخش نکند پس چه بازی‌های را می‌خواهد پخش کند؟ اگر مردم این بازی‌ها را نبینند من iبه شخصه iبه آینده فوتسال امیدوار نمی باشم. درباره این تصمیم صدا و سیما فقط می‌توانم بگویم که متاسفم.

وی در پایان نیز با بیان این که فدراسیون فوتبال هنوز قول پاداش iبه تیم ملی فوتسال نداده است، iبه ایسنا گفت: آقای کفاشیان در آخرین تمرین تیم حضور داشت و iبه ما گفت که بعد از جام جهانی iبه طور ویژه از تیم تقدیر خواهد نمود، اما درباره نوع پاداش صحبتی نکرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.