محمودی:کاری کردیم که ایتالیایی‌ها با دیدن ما سرشان را پایین بیندازند/انگار در سالن آزادی بازی می‌کردیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > والیبال – شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی معتقد است شکست سنگین ۳ – یک، نتیجه برخورد مغرورانه ایتالیایی ها بود.

به گزارش ممتاز؛ او می‌گوید: «ما با این برد سر حال آمدیم.چرا که قضیه بسیار حیثیتی بود.برد بازی برای ما بسیار مهم بود.چرا که قبل از بازی ، ولاسکو خواسته بود تا بچه‌ها خوب بازی کنند.از طرفی قبلا تیم دو ،سه باری با ایتالیا بازی کرده بود که در بازی نزدیک ۳ – ۲ برده بود.آن هم با کری خوانی . به خاطر همین ایتالیایی‌ها مغرورانه برخورد کردند. فکر می کردند با تیم ضعیفی رو به رو می باشند. همین مساله بچه ها را تحریک کرد.ما هم کاری کردیم تا هر وقت ما را می بینند سرشان را بیندازند پایین( با خنده) و از این به بعد با احترام برخورد کنند.»
او هم مثل هم تیمی هایش بازی فرداشب را مشکل می داند: «بازی بسیار سخت تری است.مخصوصا برای ایتالیا.چرا که اگر ببازند کارشان بسیار مشکل تر می گردد.به طور حتم با تمام توان می‌آیند و ما هم مثل دیروز بهترین بازی را انجام می‌دهیم.» محمودی می‌گوید ایران باید مثل همیشه باشد: «صدر درصد ایتالیا برای برد می آید. ما هم نباید برای پیروزی کار خاصی انجام دهیم. باید مثل همیشه باشیم. به دور از حساسیت و خوب بازی کنیم. اگر خودمان باشیم و مثل جمعه شب بازی کنیم امتیاز می گیریم. هم بازی قشنگ می گردد و هم برنده می شویم.»
او دربارهٔ تماشاگران می گوید:«فردا شب در ساساری بازی داریم.ظاهرا جزیره ای است که تعداد ایرانی هایش بسیار نیست. ایرانی هایی که برای بازی اول به سالن آمده بودند هم به خاطر دوری راه بسیار ناراحت بودند که نمی توانند بیایند. به هر حال ما که جمعه شب به خاطر محبت تماشاگران اصلا احساس غریبی نکردیم.فکر می کردیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بازی می کنیم. آنقدر که صدای ایران ایران بود.خدا کند برای بازی بعدی هم تماشاگر بیاید.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.