محور قم- گرمسار دهه فجر امسال بازگشایی می‌شود

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان گفت: محور قم- گرمسار دهه فجر امسال بازگشایی می‌شود.

به گزارش ممتاز ؛ سیدعلی اشراقی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، افزود: کار احداث ۷۵ کیلومتر از این آزادراه به احتمال بسیار تا دهه فجر امسال نهایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازگشایی این محور مهم تا این حد به طول انجامید، گفت: در ساخت این پروژه سه استان قم، سمنان و تهران مشارکت دارند و همه مسوولان در تلاشند هر چه زودتر این محور بازگشایی و رفت و آمد خودروها در آن آزاد شود.

اشراقی، با بیان این‌که انسداد این محور به سبب اجرای کامل عملیات راهسازی و پیشگیری از حوادث ناگوار به طول انجامید، ادامه داد: محور قم – گرمسار یک جاده دو طرفه بود و باید یک خط عبور اضافه نیز برای رفت و آمد خودروها، اضافه می‌شد و همین به اتفاق خیزی بیشتر محور می‌انجامید، از طرفی پیمانکار نیز دستگاه‌ها و امکانات بسیاری برای تسریع در ساخت پروژه در طول محور قرار داده و از این رو برای ایمنی بیشتر، وزارتخانه تصمیم گرفت که این محور تا بازگشایی نهایی مسدود بماند.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان، با اشاره با اتفاق خیز بودن این محور پرتردد، تصریح کرد: مهم‌ترین سبب انسداد این راه، احتمال بروز تصادفات جاده‌ای بود و از آنجا که سوانح رانندگی متعددی در این مسیر به وقوع می‌پیوست، بازگشایی آن تا احداث کامل و رفع نقادحادثه خیز به تعویق افتاد.

 انسداد محور قم-گرمسار که از فروردین ماه ۹۲ آغاز شده، تاکنون ادامه دارد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.