محور پزشک خانواده به بخش جانبی سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت اضافه شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

رییس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از اضافه شدن محور پزشک خانواده به بخش جانبی سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت، دکتر محمد شریعتی رییس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با اعلام این خبر افزود: طرح پزشک خانواده و اجرای آن از گام‌های بلند و سازنده‌ای است که در حوزه سلامت و درمان جامعه اتفاق افتاده است و می‌تواند نقش بسیار مهمی ‌در جامعه بر عهده داشته باشد. وی خاطرنشان نمود: اجرای برنامه پزشک خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت و قرار دادن آنها تحت پوشش این برنامه سبب می‌شود که اشخاص علاوه بر آنکه از خدمات درمانی یکسانی برخوردار شوند، در مدت وقت کمتری بیماریشان تشخیص داده شود.

دکتر شریعتی اظهار داشت: با توجه به اهمیت پزشک خانواده، این محور به بخش جانبی سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت اضافه شده وعلاقمندان در این حوزه می توانند آثار خود را برای حضور در جشنواره ارسال نمایند.

براساس این گزارش تفسیری، محورهای سومین جشنواره ملی رسانه‌های سلامت از جمله رسانه‌های دیداری، شنیداری، دیجیتال، نوشتاری، محیطی و جانبی است.

متقاضیان برای شرکت در جشنواره تا ۳۰ آبان فرصت دارند تا همه آثاری که در حوزه سبک زندگی سالم و حاوی نکات سلامت محور باشد را تا ۳۰ آبان  به www.healthfestival.ir  سایت سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت ارسال نمایند.

  سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد. /ع۲  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.