محکومیت قاچاقچیان کالا و واحد‌های صنفی متخلف در کرمانشاه و گلستان

قاچاقچیان پارچه و واحد‌های صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی کرمانشاه و گلستان جریمه شدند.

به گزارش ایسنا،‌ در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان روانسر استان کرمانشاه طی بازرسی های خود ۱۵۱ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

در این راستا با اعلام شکایت اداره گمرک استان، پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات کرمانشاه ارجاع و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده، متخلفین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در حق صندوق دولت محکوم شدند.

هم‌چنین درراستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با عنایت به گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجامع امور صنفی درچندنوبت درشهرستان های استان گلستان مبنی بر گرانفروشی وعدم ایفای تعهدات از سوی چند واحدصنفی متخلف دراین شهرستان ها پرونده‌هایی دراین خصوص درشعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

دراین راستا پس ازانجام تحقیقات لازم وسیر مراحل قانونی، شعب یادشده با توجه به مستندات موجود درپرونده ها تخلفات انتسابی را محرز تشخیص و واحدهای متخلف را به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کردند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.