محکومیت واحدهای صنفی متخلف در مازندران و کرمانشاه

واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی استان‌های مازندران و کرمانشاه تعزیر شدند.

به گزارش ایسنا،‌ در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مطلوب قانونی هدفمندی یارانه‌ها و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با عنایت به گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت درچند نوبت در شهرستان‌های استان مازندران مبنی بر عدم درج قیمت،گرانفروشی و عرضه کالای قاچاق از سوی چند واحد صنفی متخلف در این شهرستان‌ها پرونده‌هایی در این خصوص در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم وسیر مراحل قانونی، شعب یادشده با توجه به مستندات موجود در پرونده‌ها تخلفات انتسابی را محرز تشخیص و واحدهای متخلف را به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کردند.

هم‌چنین در چهارچوب سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و درراستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مطلوب قانون هدفمندی یارانه ها، گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت، استانداری و بازرسین اداره صنعت، معدن وتجارت درسطح شهر کرمانشاه برگزار شد.

دراین بازرسی ها که روسای شعب تعزیرات حکومتی درآن حضور داشتند از تعدادی واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم، برای متخلفین پرونده تخلفاتی تشکیل وجهت رسیدگی بیشتر به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه ارسال شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.