مخابرات اینترنت ارزان می‌دهد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فاوانیوز: معاون نگهداری مخابرات استان اصفهان گفت: اجرای طرح اینترنت ارزان را در جهتی فرهنگ استفاده از فضای مجازی و توسعه سرویس‌هایی است که در فضای مجازی ارائه می‌شوند.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از ایسنا، اسماعیل قربانی با بیان اینکه این طرح ارائه شده در جهتی تشویق مردم iبه استفاده از اینترنت و فضای مجازی است، اظهار کرد: پیشتر استفاده از سرویس دایل آپ در هر دقیقه ۴ تومان iبها داشت، ‌اما اکنون با اجرای این طرح با برقراری اولین ارتباط مشترک،‌ سرویس افراد iبه مبلغ ماهانه ۲ هزار تومان شارژ می‌شود و در صورت استفاده نکردن در طول ماه iبها‌ای در بر نخواهد داشت.

بنا بر اعلام، ستاد خبری گروه مخابرات ایران قربانی تاکید کرد: این سرویس از لحاظ زیر ساختی مشابه پیش است و تنها iبها‌ها iبه نسبت پیش کمتر شده است اما استفاده مشترکان از این سرویس بستگی iبه نیاز مشترکان از اینترنت دارد که سرعت دایل اپ (Dail up) مدنظرشان است و همچنین در مراکزی که هنوز امکان استفاده از ADSL نیست، شرایط استفاده از این سرویس فراهم می‌شود.

وی افزود: این سرویس از اول مهرماه راه‌اندازی شده است و متقاضیان می‌توانند با شارژ ۲ هزارتومانی، iبه صورت نامحدود از این سرویس استفاده کنند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.