مخابرات به دنبال تغییر تعرفه آبونمان تلفن ثابت از ۶۳ به ۹۸۵تومان است

۲۶اردیبهشت،

 

جدیدترین خبرها رسیده حاکی است در شورای رقابت برای مبلغ تازه آبونمان تلفن ثابت ۹۸۵ تومان پیشنهاد شده که مبلغ قدیم و فعلی آن در قبوض ۶۳ تومان است.
 
به گزارش خبرنگار فارس، این روزها خبرها تازه از تعرفه‌های مخابرات بسیار به گوش می‌رسد.
 
پیشنهاد نرخ ۹۸۵ تومانی برای آبونمان تلفن ثابت
 
مخابرات امسال پیگیر افزایش ساختار تعرفه و آبونمان تلفن ثابت است. سید مصطفی هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از ابتدای سال اعلام کرده: تقاضای افزایش تعرفه پالس و آبونمان به شورای رقابت ارسال شده است.
 
البته این مدیر مخابراتی نرخ پیشنهادی شرکت متبوع خود را برای مبلغ تازه آبونمان اعلام نکرد؛ اما شنیده‌ها حاکی از این است که پیشنهاد شورای رقابت برای مبلغ تازه آبونمان تلفن ثابت ۹۸۵ تومان است که مبلغ قدیم و فعلی آبونمان تلفن ثابت قبوض ۶۳ تومان است.
 
پیشنهاد نرخ ۹۰۰ تومانی برای آبونمان هم‌کدی در قبوض تلفن ثابت
 
یکی دیگر از خبرها تازه مخابراتی در خصوص حذف کدهای بین‌شهری داخل استانی و هم‌کد شدن استان‌های کشور است که یک تکلیف هیئت دولت است.
 
قرار است هزینه اجرای این طرح که اجبار مصوبه دولت را پشت سر دارد، با تعیین هزینه «آبونمان هم‌کدی» ماهانه از مشترکان گرفته شود.
 
علی‌رغم ممانعت مدیران مخابرات و مدیران دولتی از اعلام رسمی نرخی که قرار است با عنوان «آبونمان هم‌کدی» در قبوض اضافه شود، شنیده‌ها حاکی از این است که برای این مبلغ روی نرخ پیشنهادی ۹۰۰ تومان صحبت شده است.
 
به این ترتیب با مصوبه شورای رقابت برای نرخ ۹۸۵ تومانی آبونمان تلفن ثابت و مجوز وزارت ارتباطات برای اخذ هزینه ۹۰۰ تومانی آبونمان هم‌کدی، پس از هم‌کدی استان‌ها، مبلغ ۱۸۸۵ به قبوض تلفن ثابت اضافه می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.