مخابرات: به مشترکین توصیه میکنیم درخواست قطع SMS تبلیغاتی ندهند!

مخابرات: به مشترکین توصیه میکنیم درخواست قطع SMS تبلیغاتی ندهند!

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام روش قطع اس ام اس های تبلیغاتی ، با اشاره بر جنبه اطلاع رسانی این پیامکها به مشترکین توصیه کرد اس ام اس های تبلیغاتی را قطع نکنند.

بــــه گزارش وبسایت رسمی شرکت مخابرات ایران ، داوود زارعیان گفت : مشترکین برای قطع اس ام اس های تبلیغاتی می توانند از تلفن های ثابت به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ و از تلفن های همراه با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع اس ام اس های تبلیغاتی به اپراتور بدهند.

وی افزود : به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن می توانند نسبت به قطع اس ام اس های تبلیغاتی شان اقدام نمایند.

زارعیان تأکید کرد : شماره های ۸۹۹۹ و ۵۰۰۵ و شماره های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره هــا و یا دیگر شماره های شرکت مخابرات برای آنها اس ام اسی ارسال شده باشد. به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این اس ام اس ها شماره های مورد نظر را ارسال کنند تا اس ام اس هایشان قطع شود.

زارعیان با بیان این موضوع که اس ام اس های تبلیغاتی نسبت به تعداد مشترکین بسیار کم و شاید بتوان گفت حتی از یک اس ام اس در روز هم کمتر است زیرا تعداد اس ام اس های تبلیغاتی ۳۰ میلیون و تعداد مشترکین تلفن همراه ۵۰ میلیون است ، اظهار داشت : توصیه می کنم مشترکین نسبت به قطع اس ام اس ها اقدام نکنند زیرا این پیامک ها از طریق مؤسسات و ادارات مختلف ارسال می شود که به جز جنبه تبلیغاتی ، جنبه اطلاع رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات ، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

وی درباره قطع آهنگ پیشواز آوای انتظار نیز گفت : آوای انتظار در یک محدوده زمانی یک ماهه برای افراد در نظر گرفته می شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد امکان قطع آن وجود ندارد. در اواخر ماه برای مشترکین اس ام اسی ارسال می شود که آیا مایل به ادامه این آهنگ پیشواز هستید یا خیر . به این ترتیب در صورت عدم تمایل ، اگر هیچ اس ام اسی ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می شود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.