مخالفت نماینده زن مجلس با وزارت زنان!

۱۳م اسفند ،

ضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شایعه معرفی من به عنوان وزیر بهداشت دولت به مجلس اساساً کذب است و منشأ این شایعه برای خود من هم عجیب است ضمن اینکه بنده اساساً با وزیر شدن زنان مخالف هستم.

ممتازنیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شایعه معرفی من به عنوان وزیر بهداشت دولت به مجلس اساساً کذب است و منشأ این شایعه برای خود من هم عجیب است ضمن اینکه بنده اساساً با وزیر شدن زنان مخالف هستم.

زهره طبیب زاده  افزود: شایعه‌ای را که این روزها دربارهٔ اینکه با بنده برای معرفی به مجلس به عنوان وزیر بهداشت آینده صحبت شده است را به شدت تکذیب می‌کنم. نه در قبل و نه در زمان حاضر هیچ صحبتی با بنده در این زمینه نشده است و واقعاً منشأ انتشار یافتن این شایعات که در پایگاه اینترنتیهای اینترنتی انتشار یافته است برای من هم جای سوال دارد و عجیب است.

وی گفت: بنده نظراتم را دربارهٔ اینکه زنان به پست وزارت بهداشت صراحتاً اعلام کرده‌ام و مخالف وزارت زنان هست، بنابراین این مسئله در مورد خود من هم صادق است.

وی افزود: سبب مخالفت من با وزیر شدن زنان این است که زنان در کشور ما هنوز تجربه لازم را برای مدیریتهای کلان ندارند زیرا در مدیریتهای میانی بکارگیری نشده‌اند و به همین سبب توان و تجربه لازم را ندارند. مدیریتهای کلان کشور عرصه آزمون و خطا نیست و ما حق نداریم به خاطر مسائل شعاری، مدیریت کشور را با این نوع اقدامات دستخوش مشکل کنیم.

وی ادامه داد: زنان اساساً به سبب وظایف و مسئولیتهای مهمی که در خانواده دارند،فرصت لازم را برای نقش آفرینی در عرصه‌های مدیریتی نداشته‌اند مگر آنکه در این نوع مسئولیتهای خود کسر بگذارند،‌ممکن است استثنایی وجود داشته باشد اما به عنوان قاعده کلی هنوز زنان ما باید عرصه‌های میانی مدیریتی را تجربه کنند تا توان لازم را برای مدیریتهای کلان در سالهای آینده به دست آورند.

طبیب زاده گفت: به نظر من در شرایط فعلی هیچ ضرورتی ندارد که بخواهیم یک زن را در عرصه‌های مدیریتی کلان مانند وزارت به کار بگیریم. این کار فقط جنبه شعاری دارد و به نفع مصالح کشور نیست. 

خبرگزاری فارس


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.