مخالفت نمایندگان با سلب فوریت تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

فروردین ۱۴۰۳

نمایندگان با پیشنهاد سلب فوریت طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه (۱۷ آذر) با پیشنهاد سلب فوریت طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مخالفت کردند.  
 
نمایندگان پیش از این با تصویب یک فوریت طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موافقت کرده بودند که امروز معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در صحن علنی گفت: دولت به دلایلی از جمله نیاز به کار کارشناسی بیشتر با فوریت طرح مخالف است و دولت پیشنهاد می‌کند یک فوریت طرح سلب شده و صرفا کلیات تصویب شود تا فرصت بیشتری برای بررسی آن وجود داشته باشد.  
 
در پی درخواست حجت‌الاسلام مجید انصاری، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی پیشنهاد سلب فوریت طرح مذکور را اعلام کرد و گفت: ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیازمند کار کارشناسی بیشتری است بنابراین باید فرصت بیشتری برای بررسی آن اختصاص دهیم.  
 
سپس موسی الرضا ثروتی دیگر عضو کمیسیون برنامه در مخالفت با سلب فوریت گفت: در این راستا کار کارشناسی صورت گرفته است بنابراین نیازی به سلب فوریت نیست.
 
سرانجام نمایندگان با ۹۴ رای موافق،‌۷۹ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۰۵ نماینده حاضر با پیشنهاد سلب فوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مخالفت کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.